Visst borde Mattias köra Anderstorp?

Visst borde Mattias köra SM på Anderstorp

• Antal röstningar
    0
Ja det borde dom ha gjort. Det var alldeles, alldeles underbart. :)

Fast med facit i hand regnade det. Jag hade sannolikt inte tagit poäng. Jag hade sannolikt inte krossat tvåminutersvallen. Min kylare hade nog exploderat också. Jojo.

När är Falken? Jag är väldigt sugen på att tvåla till dig där ett varv! :)

(Du kan tvåla till mig alla andra, men ETT varv vore kul!)
15-16:e Maj. Perfekt helg med fredagen som klämdag.

Står att man ska anmäla sig via TA på Svemo's hemsida, men det funkar sådär.
Verkar som det är sent att anmäla sig nu i alla fall, åka dit och efteranmäla sig som gäller tror jag nu. Det är väl sällan fullt i våran klass.

15-16:e Maj. Perfekt helg med fredagen som klämdag.

Står att man ska anmäla sig via TA på Svemo's hemsida, men det funkar sådär.
Verkar som det är sent att anmäla sig nu i alla fall, åka dit och efteranmäla sig som gäller tror jag nu. Det är väl sällan fullt i våran klass.

Hur ser tiderna ut? Hittar ingen tidsschema på hemsidan?

Fast med facit i hand regnade det. Jag hade sannolikt inte tagit poäng. Jag hade sannolikt inte krossat tvåminutersvallen. Min kylare hade nog exploderat också. Jojo.

Regnrace var riktigt roligt även fast jag gick omkull och såg ut som en vandrande jordhög. Någon som har en förlängd & förhöjd bakram att sälja by the way?

Ja, förmodligen.

Du gör nog bäst i att låta motorcykeln stå, kanske kan polera den en gång till?

Ramen är redan tunn som aluminiumfolie, jag vågar inte gnugga mer. Lacken börjar bli genomgniden också. Man kanske skulle bygga en pleximonter att ha hojen i?

Team DNS är tyvärr på Gotland och tränar sig i form samtidigt som SM på Sviestad. LMS vägrade flytta SM-helgen! Vi skyller på Alx! :mad:

Hjälp race! Det låter ju livsfarligt. Jag har nog ett kalas eller en luuuvecruse till Gotland med min kille. Sen så måste jag nog klippa gräset när nästa race är. :sissy

Team DNS är tyvärr på Gotland och tränar sig i form samtidigt som SM på Sviestad. LMS vägrade flytta SM-helgen! Vi skyller på Alx! :mad:
Men för fan, träning blir ingen snabb av.
Tror ni en räser är gjord för att ligga och fintoura med? Nä, dom ska tävlas med!

Men era små jävla.. grrrr! Helvete! Inte mitt fel att Gotland är bokat sen förra hösten ju, annars hade jag varit där.

Sleven är bara ute efter min kropp och mitt tält iallafall! :gnissla

För övrigt anser jag att vattnet formligen forsar på min kvarn. "Nä, men KÖÖR! Inget kan hända!" och "stanna hemma och polera den, höhö" och "vad feg du är som inte vill åka 80 mil skåpbil, sova dåligt, äta dåligt bara för att sen köra sönder saker. Det är ju toppen, vi gör det jämt!"

:FU

Back