sege
Fy fan jävla skit-
Mattias försöker banga på SM på Torpet i slutet på april. Visst borde han våga och inte fega ur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör bara om Mattias kör, så nu måste du köra Mattias.
Suck. Alltid detta tjaaaat. Finns det ingen EM- eller VM-tävling vi kan börja med istället?
För övrigt var det mycket roligt att du la "livsstilsaccessoar" på minnet.
Okej, här är min lista på ursäkter:
1. Hur gör man egentligen för att handha en sån här motorcykel?
Jag såg framför mig hur jag i trivselfart körde runt på nån träning och höll koll på tempmätaren medan jag åkte in och ut ur depån och lärde mig saker.
2. Hur illa låter den egentligen? Vill jag bli svartflaggad och satt att vidta ljudsänkande åtgärder i skarpt läge i fält?
3. Jag gillar INTE att åka skåpbil tvåtusen mil och äta skitmat och sova dåligt.
4. Sen har jag vissa issues med vädergudarna i Småland också. Senast (enda gången iofs) jag pallrade mig till Anderstorp regnade det mer under en timme än vad det gör under hela monsunperioden i valfritt monsunland.
Räcker det så? Eller ska jag göra en längre lista? Som skitsege vet så är jag ett kontrollfreak utan motstycke. Att bränna en smärre förmögenhet på att klanta sönder helt oprövade saker bär mig lite emot. Jag vill lära mig hur fan man gör innan jag via min ytterst mediokra körning tar mig till en gloriös sjuttondeplats, tre placeringar bakom sege och åtta bakom Mah-tin. Jag är synsk också!
Jag är lite inne på det spåret också faktiskt.
Så sant, så sant.Sen det där med körtips... Har du nånsin fått nånting annat än "gasa mer, bromsa mindre"? Det är ju lite som att ge rådet "tryck på tangenterna i rätt ordning, bara" när man lär ut pianospelande.
Dock har du helt rätt om fyrtaktsmupparna på gotland. Motorcykelkonsumenter. Bah! Jag föraktar dom!!! :loska
När vi ändå är inne på ämnet, borde vi inte hyra en box och dela på!?
Då gör det inte så mycket om det regnar, då blir man i alla fall bara blöt när man kör.
Det går inte att hyra transpondrar längre va? Dom kostar ju frikkin 4 tussen nu för tiden![]()
Jaja
Ok, vem agerar!? Och VART ska man agera?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |