Vintertester 2007/08.

Ang orginal utförandet av 2008 Kawasaki ZX10R så kör Adam Child ett test för MCN o engelsmännens cykel ska väl vad jag förstår vara orginal o mäter väl i mph, i så fall toppar han 181mph på Qatar rakan innan han slår av..!?

http://www.youtube.com/watch?v=dQw_mpIQE2o&eurl=http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2007/December/dec0607kawasakizx-10r2008onboardqatar/?&R=EPI-97
Uppmätt eller mätarfart? /Kan inte se youtube på jobbet...

Nej, jag håller med dig. Utveckling är aldrig fel. Gillar proportionerna och den korta häcken.

Mmm... Det ska väl sitta miniblinkers och tonat kåpglas originalmonterat innan folk blir nöda?!
Jag tror att många har ändrat uppfattning en bit in på säsongen.

Jag tror att många har ändrat uppfattning en bit in på säsongen.
Mycket möjligt, och jag håller emd valmers om proportioner och bakdel, men de vertikala linjerna på frontkåpan ser konstiga ut. Men visst, tillvänjning gör mer för smaken än man kan tro.

This is one PIG UGLY BIKE!

Designed 1983?

20070611newhonda_G.jpg

Axxexs verkar ju inte veta nåt om racing. Finns väl inga vertikala linjer på viffern :confused:
Skit i de vertikala linjerna och se helheten. Framstänkan har de ju plockat ner från lagerhyllan och formen på kåpan är ju väldigt lika, avståndet mellan kåpa och däck är ju också kopierat rakt av.

Skit i de vertikala linjerna och se helheten.
Ok, kolla helheten, linjerna och avståndet mellan framhjul och kåpa här. Det är bara lyktorna och namnet på tanken som skiljer dem åt. Sadeln lite också.

Bifogat

• GPZ900.jpg
    GPZ900.jpg
    34.2 KB · Visningar: 40
vad yrar ni om :va

precis bara framkåpan som verkar vara lika. men det tycker ja honda kan inte göra framkåpor nuförtin titta cbr:en. den där motorn e nog lite mer avancerad än årgång -81 iaf ska ni se.

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!