MikkE
Guest
en jävligt stor skillnad blev det. fan en ny hoj ju!
gillas skarpt
gillas skarpt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Forsberg skrev:Så du har hakat upp dig på baken på dom du också?Funderar på att göra om baken på min i vinter...
Skulle bara nämna att det är en kille på bike.se som gjort om sin fzr dock en -94 så jag vet inte om bakramarna är likadana men enligt honom så skulle R1 kåpan/erna bak passa rakt av!
Tror han höjde sin lite grann, kanske kan skicka länk ifall nån är intresserad av o se slutresultatet!
//D
Slappa skrev:Skulle bara nämna att det är en kille på bike.se som gjort om sin fzr dock en -94 så jag vet inte om bakramarna är likadana men enligt honom så skulle R1 kåpan/erna bak passa rakt av!
Tror han höjde sin lite grann, kanske kan skicka länk ifall nån är intresserad av o se slutresultatet!
//D

Slappa skrev:Forsberg skrev:Så du har hakat upp dig på baken på dom du också?Funderar på att göra om baken på min i vinter...
Skulle bara nämna att det är en kille på bike.se som gjort om sin fzr dock en -94 så jag vet inte om bakramarna är likadana men enligt honom så skulle R1 kåpan/erna bak passa rakt av!
//D
Trevligt! Håller med Hållundan om att det skulle vara kul att kolla lite. Hade tänkt att man skulle kunna köpa begagnade kåpor för baken, så att fästena blir bra, och att man sedan går på med såg och plast...
hållundan skrev:Vore kalas om du kunde hitta den länken. Kul å kolla lite iaf....
![]()
Forsberg skrev:Trevligt! Håller med Hållundan om att det skulle vara kul att kolla lite. Hade tänkt att man skulle kunna köpa begagnade kåpor för baken, så att fästena blir bra, och att man sedan går på med såg och plast...
Forsberg skrev:Slappa: Tackar så mycket![]()
hållundan skrev:Edit: @Slappa
Fan dom var rätt najs, fast lampan var ju förjävla ful...
Är det alltså en FZR 600 '94 i botten???
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|