vinterprojektet klart

Jävligt snygg blev den! Men varför inte lägga pengarna på en nyare hoj istället? Klart det är ju jävligt kul å skruva oxå.

\Masonit

Masonit skrev:
Jävligt snygg blev den! Men varför inte lägga pengarna på en nyare hoj istället? Klart det är ju jävligt kul å skruva oxå.

\Masonit

varför köper inte du en hoj med kåpor om du så gärna vill ha en?
kanske köper jag inte en nyare hoj för jag inte har pengar till en nyare hoj om jag skulle lägga samma pengar på tex en kraschad r1a så skulle juh den behöva renoveras för massa pengar
plus att jag betalar 650 kr/mån halv försäkring med hojjen skriven på mig/26år kk i 1år

Last edited:
Fifan vad snyggt bygge. Grattis till en riktigt stilren snygg hoj! :tummenupp

MostWanted_NKPG skrev:
funderar på å lacka min zxr svart,, efter sommaren...
App app, förbjudet att lackera om din hoj, dom där färgerna e nåt av de coolaste!

/ Hannes

haha va säger dom på besikningen?

hojen är ju inte lik originalet nånstans.. mkt bra för den ser inte så rolig ut original :tummenupp
nu vart dne j en höjdare :yoparty

Jäkligt snygg!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

hållundan skrev:
Jäklar!!! Imponerande!!! Fan, jag skulle oxå vilja byta bak på min... Men, ORKA?!

Jag köper nog en annan snart istället :)

:tummenupp

Så du har hakat upp dig på baken på dom du också? :) Funderar på att göra om baken på min i vinter...

Mongo: Var gjorde du av expansionskärlet som orginal sitter under passagerarkutsen? Otroligt snyggt gjort för övrigt :) :tummenupp

Forsberg skrev:
Så du har hakat upp dig på baken på dom du också? :) Funderar på att göra om baken på min i vinter...

Mongo: Var gjorde du av expansionskärlet som orginal sitter under passagerarkutsen? Otroligt snyggt gjort för övrigt :) :tummenupp

en powerade flaska men den har knölats ihop av värmen så jag letar efter nån tåligare ,några förslag?

mongo skrev:
en powerade flaska men den har knölats ihop av värmen så jag letar efter nån tåligare ,några förslag?

Någon tjockare behållare i plast, plåt eller nåt kanske. Tänkte bara höra, har lust att göra om baken på min, vet dock inte var man skulle kunna sätta kärlet...

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard