Vinn en sprillans ny KTM 525 SMR

Supermoto skrev:
Nu ligger 18 lotter till i sina kuvert och ska skickas imorron.

Alla betalningar som kommit t.o.m 050622 ska då gå iväg. Vet du att du betalt innan dess så hör av dig för då har det ramlat emellan nånstans (gäller inte Abris för dina lotter ligger på jobbet så de skickas nästa vecka ;)).

Nu är det endast 300 lotter kvar och det kommer nog gå en hel del på MX-VM i Uddevalla nästa helg så passa på att handla nu...

Finns det nåra lotter kvar Jocke?

Skickat iväg en omgång lotter till nu :)

Drar på semester ett tag men fortsätt beställ lotter bara så tar jag hand om det när jag kommer hem.

Några har velat ha lotter men ännu inte betalt. Ni kan väl göra det eller säga om ni fortfarande vill ha dem så jag vet hur försäljningen går.

ahh man glömmer bort att man köpt lott o varje gång man ser denna tråd så tänker man hoppas hoppas :)

Pluggen skrev:
Jag tar 2 om det finns några kvar.

Micke
Guld :tummenupp

Sätt in 400 pistoler på Pg. 64 56 55-2 (TeknisMC) och ange namn + lottnummer 767 och 768. Skicka sen adress + telefon till mig via PM så skickar jag lotterna till dig så fort kassören bekräftar inbetalningen till mig.

Lycka till
/Jocke

Ville bara säga att lotten kom häromdagen!

Har ju blivit lovad en vinstlott så jag har redan anmält mig till SM nästa år! Tyvärr allihopa! Bättre lycka nästa gång.. *suck*

Drömma går ju.... :lol

Mvh
David

Supermoto skrev:
Guld :tummenupp

Sätt in 400 pistoler på Pg. 64 56 55-2 (TeknisMC) och ange namn + lottnummer 767 och 768. Skicka sen adress + telefon till mig via PM så skickar jag lotterna till dig så fort kassören bekräftar inbetalningen till mig.

Lycka till
/Jocke

Du har PM :)

Micke

Nu är det bara lite drygt en månad kvar tills dragningen.
Passa på att köpa lotter nu :7peta

Jag handlar en lott också.

Vinner jag vill jag ha alla ev. ktm-dekaler bortpillade redan vid leverans, så man slipper skämmas inför grannar o dyl :tummenupp

David P. skrev:
Ville bara säga att lotten kom häromdagen!

Har ju blivit lovad en vinstlott så jag har redan anmält mig till SM nästa år! Tyvärr allihopa! Bättre lycka nästa gång.. *suck*

Drömma går ju.... :lol

Mvh
David

Lita inte på Supermoto, han har lovat bort vinstlotten till ganska många... Dessutom finns den fortfarande kvar och ska köpas av mig denna vecka.

Per skrev:
Jag handlar en lott också.

Vinner jag vill jag ha alla ev. ktm-dekaler bortpillade redan vid leverans, så man slipper skämmas inför grannar o dyl :tummenupp
Hehe, inofficiellt gillar jag din idé men eftersom jag har den rollen jag har nu så måste jag nog säga fyyyyy ;) :tummenupp

Har sparat vinstlotten till dig :)

525 till alla..nu har han lovat.. :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
Vaaaa? Du har ju redan gett den till mig?? Finns det fler än en vinstlott? :confused: :hihi
VA? Nej nej, lilla stumpan, klart det inte gör, haha. Klart du får vinstlotten *trustme-smiley*

Har jag sålt nån lott till dig förresten :va

---------------------------------

I förrgår kom asfalten :) :yoparty :banana

Och eftersom det finns lotter kvar så är det bara att handla på :tummenupp

Bifogat

• läggare + lastbil.jpg
    läggare + lastbil.jpg
    102.7 KB · Visningar: 54
  • läggaren.jpg
    läggaren.jpg
    102.8 KB · Visningar: 57
  • nya kurvan.jpg
    nya kurvan.jpg
    135.9 KB · Visningar: 89
  • välten.jpg
    välten.jpg
    111.7 KB · Visningar: 56
Last edited:
Supermoto skrev:
VA? Nej nej, lilla stumpan, klart det inte gör, haha. Klart du får vinstlotten *trustme-smiley*

Har jag sålt nån lott till dig förresten :va

---------------------------------

I förrgår kom asfalten :) :yoparty :banana

Och eftersom det finns lotter kvar så är det bara att handla på :tummenupp

Mmm....tänkte väl! *nöjd-smiley*
Jo, Linus tog med vinstlotten till Husa-utbildningen... :D

Per skrev:
Vad blir det för bredd o längd på banan?
Om minnet inte sviker mig nu så blir det 530m asfalt och 310m grus. 8m brett överallt utom en liten bit på den rakan som finns som är typ 6m bred. 63% asfalt.

Wheeliegirl skrev:
Mmm....tänkte väl! *nöjd-smiley*
Jo, Linus tog med vinstlotten till Husa-utbildningen... :D
Just det! Då har ju inte JAG sålt nån lott. Alltså har du INTE vinstlotten :fakta Du måste köpa fler, av MIG! ;)

Wheeliegirl skrev:
Förresten, den där "knölen" eller stenen eller vad det är på bild 3...den måste väl bort!
Svemo kommer iiiiinte att godkänna den... :rolleyes:
Det är en hel del grävande kvar innan vi tar dit SVEMO, var lugn för det. Det viktiga just nu är att aasfalten kommit på plats. Massa fångstnät ska upp och publikstaket, grusfållor ska grävas och grindar byggas om och flyttas osv osv. Alla medlemmar i klubben :7peta uppmanas att ställa upp på jobbdag nu på lördag. Det blir pilsner och grillat som bonus :fyllisar :banana

Supermoto skrev:
Det är en hel del grävande kvar innan vi tar dit SVEMO, var lugn för det. Det viktiga just nu är att aasfalten kommit på plats. Massa fångstnät ska upp och publikstaket, grusfållor ska grävas och grindar byggas om och flyttas osv osv. Alla medlemmar i klubben :7peta uppmanas att ställa upp på jobbdag nu på lördag. Det blir pilsner och grillat som bonus :fyllisar :banana

Hur länge håller ni på och jobbar? Jag KANSKE kan komma förbi en stund men det blir först på em. i så fall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT