Vinn en sprillans ny KTM 525 SMR

Den här tråden borde vara en Sticky. :tummenupp
Lotter kommer även finnas på alla tävlingar den närmsta framtiden. Ticksta på söndag tex.
Alla vill väl ha fler banor. :)

RookieSM skrev:
Den här tråden borde vara en Sticky. :tummenupp
Lotter kommer även finnas på alla tävlingar den närmsta framtiden. Ticksta på söndag tex.
Alla vill väl ha fler banor. :)

inte för att jag bryr mig det minsta men är det ens lagligt att ha ett sådant lotteri är det inte bra svenska staten som får ha lotterier i sverige??
:va

fattaliano skrev:
inte för att jag bryr mig det minsta men är det ens lagligt att ha ett sådant lotteri är det inte bra svenska staten som får ha lotterier i sverige??
:va
Du måste skoja??!??

Hört talas om t.ex Bingolotto??

Det krävs tillstånd av kontrollant från kommunen osv bl.a måste det vara en förening som anordnar lotteriet men visst är det lagligt.

Fan det här var ju lite intressant.
Kanske återkommer och köper en lott :tummenupp

För att vara säker på att dragningen går rätt till så får man väl skicka dit Blom som övervakar och bulldog :)

/Nitrous

Supermoto skrev:
Du måste skoja??!??

Hört talas om t.ex Bingolotto??

Det krävs tillstånd av kontrollant från kommunen osv bl.a måste det vara en förening som anordnar lotteriet men visst är det lagligt.
som en demon

Lyfter lite...

Jag har nu tilldelat lottnummer till de första som vill ha lott skickad till sig. Det går alltså bra att höra av sig till mig om ni vill ha en lott "via postorder".

Mer aktuellt än nånsin nu att köpa lotter (och/eller träningskort) eftersom jag igår fick veta att asfalten till vår bana är beställd. Med lite flax kan vi köra kring midsommar :yoparty

Supermoto skrev:
Lyfter lite...

Jag har nu tilldelat lottnummer till de första som vill ha lott skickad till sig. Det går alltså bra att höra av sig till mig om ni vill ha en lott "via postorder".

Mer aktuellt än nånsin nu att köpa lotter (och/eller träningskort) eftersom jag igår fick veta att asfalten till vår bana är beställd. Med lite flax kan vi köra kring midsommar :yoparty

Jag vill ha lotter, ge mig bara instruktioner hur jag ska gå tillväga :)

//andreas

De första lotterna som beställts via nätet på olika sätt har nu gått iväg och alla som betalt (som jag fått bekräftat från kassören har betalt alltså) har jag skickat PM till om detta.

d1ce skrev:
Jag vill ha lotter, ge mig bara instruktioner hur jag ska gå tillväga :)

//andreas
Klappat och klart ;)

Spider skrev:
Ni tar med er till Åland va !!!! ?
Självfallet :tummenupp

Vi hade med förra gången oxå men då beslutade sig ju BUSSHELVETET för att kronrasa så de fick åka med hem igen :brinnerup

Blip skrev:
För min skull så hoppas jag att du inbillar dej :mad:
Såklart gör han det.....
Jag lovade ju dig vinstlotten ;)
Ser jag ut som en kille som inte talar sanning :confused: Näe, just det!!!

d1ce skrev:
Stödj idrotten ni! Hojjen är MIN!!!! :kocko ;)

//@

Liar liar pants on fire :tungan

Den e min, måste ju ha en "kvalitetshoj" när det italienska skrotet rasat pga overaller i hjulen eller hur det var någon förståsigpåare uttryckte det hela :)

kiko skrev:
Liar liar pants on fire :tungan

Den e min, måste ju ha en "kvalitetshoj" när det italienska skrotet rasat pga overaller i hjulen eller hur det var någon förståsigpåare uttryckte det hela :)

Hur skulle den kunna rasa när den aldrig får smaka på annan mark än ett vardagsrumsgolv? :7peta

//@

d1ce skrev:
Hur skulle den kunna rasa när den aldrig får smaka på annan mark än ett vardagsrumsgolv? :7peta

//@

Det var fyllefest hemma hos mig härom helgen ... förvånad att någon inte försökte köra ut den genom fönstret.
Det e ett tag fram till September med ... plenty of time to rasa u know ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman