Vinn en sprillans ny KTM 525 SMR

Jag heter Lasse skrev:
Men Kalix går ju bra. :3freak
Det är skillnad på äpplen och äpplen. :va
Vet inte vad det beror på men han har säkert nån bra orsak :3freak

Idag har vi satt upp kanske 300m staket. Inte långt kvar nu...
Vi har även ett platåhopp. Det ser fan inte så mkt ut för världen på bild men jag lovar att det blir en fasanslös flygtur när man väl är där :kryckor :nurse :crash

Men vi har fortfarande massor av lotter kvar att sälja föra tt kunna betala skräpet. Så KOM OCH KÖP LOTTER....

Bifogat

• Crosskurvan_small.jpg
    Crosskurvan_small.jpg
    135 KB · Visningar: 98
  • Copy of Södra kurvan.jpg
    Copy of Södra kurvan.jpg
    122 KB · Visningar: 95
  • Copy of 050823 -  Hoppet.jpg
    Copy of 050823 - Hoppet.jpg
    136.6 KB · Visningar: 93
Supermoto skrev:
Vet inte vad det beror på men han har säkert nån bra orsak :3freak

Idag har vi satt upp kanske 300m staket. Inte långt kvar nu...
Vi har även ett platåhopp. Det ser fan inte så mkt ut för världen på bild men jag lovar att det blir en fasanslös flygtur när man väl är där :kryckor :nurse :crash

Men vi har fortfarande massor av lotter kvar att sälja föra tt kunna betala skräpet. Så KOM OCH KÖP LOTTER....

Guud va ni är duktiga...

Vänta med spänning på första träningen!! :tummenupp

Abris skrev:
Guud va ni är duktiga...

Vänta med spänning på första träningen!! :tummenupp
Gissa vad vi gör då, hehe :hoppa

Men det är inte mkt kvar nu...

mr_rockster skrev:
Hur många lotter är det sålda än så länge?
Svårt att säga tyvärr. Nästan alla är utdelade till folk som ska sälja men långt ifrån alla har blivit redovisade. Så kom och kööööööp :hördu ;)

Har lagt nästan 50 lotter i små fina kuvert nu ikväll som går iväg med posten imorron :tummenupp

Har dock en hög med lotter åt ca 20 pers som ligger och väntar...

Har du inte betalat så försök få iväg pengarna snarast.
Har du inte betalt och inte heller vill ha lotter så säg till mig så kan jag sälja till nån annan.
Har du betalt men inte fått nån lott (om några dar) så säg till om det så kan jag stressa kassören lite till och se vad vi kan skaka fram.

BARA TVÅ VECKOR KVAR NU :banana

PS Om du heter Tomas Ragnarsson och är från Stigtomta kan du väl ge dig till känna genom ett PM till mig ;)

Last edited:
Jag köper gärna en lott eller två. Skall fixa in pengar imorgon! :tummenupp

Banan ser ut att bli najs.. :)

Supermoto skrev:
Har lagt nästan 50 lotter i små fina kuvert nu ikväll som går iväg med posten imorron :tummenupp

Har dock en hög med lotter åt ca 20 pers som ligger och väntar...

Har du inte betalat så försök få iväg pengarna snarast.
Har du inte betalt och inte heller vill ha lotter så säg till mig så kan jag sälja till nån annan.
Har du betalt men inte fått nån lott (om några dar) så säg till om det så kan jag stressa kassören lite till och se vad vi kan skaka fram.

BARA TVÅ VECKOR KVAR NU :banana

PS Om du heter Tomas Ragnarsson och är från Stigtomta kan du väl ge dig till känna genom ett PM till mig ;)

Vill ha en lott! PM:ad

Rasorblade -> har fått lottnummer.

AxlySM -> skicka PM med hur många du vill ha + adress och telefon så får du mer info omedelbums :tummenupp

Nu närmar det sig dragning... :yoparty Vill inte göra alla er andra ledsna men jag har en fått stark känsla av att jag vinner hojen så ni kan riva era lotter redan nu. :rolleyes: :)

Rasorblade skrev:
Hmmm.. har inte fått min lott än?? :va
Kassörtanten är i Spanien och vår kära ordförande som har koll på kontot är inte blixtsnabb tyvärr. Fick mail igår att det kommit 15 nya betalningar som jag ska få idag så du är säkert med där :tummenupp

Supermoto skrev:
Kassörtanten är i Spanien och vår kära ordförande som har koll på kontot är inte blixtsnabb tyvärr. Fick mail igår att det kommit 15 nya betalningar som jag ska få idag så du är säkert med där :tummenupp

Kanon!!!

"Och det vinnande lottnumret ÄR: Nummer 620!"
Skynda er på så jag inte hinner köpa en motard nu innan jag vinner :hihi

Tänkte stänga "internetbutiken" idag. Det blir för tajt med att hinna få alla inbetalningar före torsdag, skicka lotter mm. Vill du ha en lott så säg till genast och sätt gärna in pengarna på PG't ännu snabbare...

Tar med vinsthojen och lotter till SM-SM-finalen på Kinnekulle Ring nu i helgen om nån åker dit vilket jag hoppas ni gör.

Supermoto skrev:
Tänkte stänga "internetbutiken" idag. Det blir för tajt med att hinna få alla inbetalningar före torsdag, skicka lotter mm. Vill du ha en lott så säg till genast och sätt gärna in pengarna på PG't ännu snabbare...

Tar med vinsthojen och lotter till SM-SM-finalen på Kinnekulle Ring nu i helgen om nån åker dit vilket jag hoppas ni gör.

se nu till så folk inte repar min hoj där :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...