Vill ni köra mckortege på min student?

Nej jag ska inte åka Gixxer 600 på studenten. Vill åka sidovagn ju, grymt!

Soppatorsken; Ta dom allihopa, dom är inte mina kompisar så du får ragga själv. Jag tar gärna båda era hojar, en 600 och en 900.a :tuttar

hur många blir vi som åken nu då? jag får nog med mig ett par st. :tummenupp

Kollade just när brorsan tar studenten och det är ju självklart samma dag... :huvet Vet inte vilken tid än, men om det funkar kanske man hinner komma på båda! Något överoptimistiskt kanske, men man måste ju tänka positivt!! :tummenupp

Skönt för dig att det snart är över! :)

:krama från mig

Bikerbitch skrev:
Nej jag ska inte åka Gixxer 600 på studenten. Vill åka sidovagn ju, grymt!

Soppatorsken; Ta dom allihopa, dom är inte mina kompisar så du får ragga själv. Jag tar gärna båda era hojar, en 600 och en 900.a :tuttar
Du kan få låna en 1000cc oxå så har du hela programmet. Men då vill jag ha 2 samtidigt!!! :kär Kanske 3 om det e ok ? :banana

Klart man ska ställa upp på det, kan bli kanonkul juh!!

Jag kan ju inte 100% säga att jag kan nu, men påmin längre fram så ska jag göra vad jag kan!!

//Niklas

RoLLER skrev:
Du kan få låna en 1000cc oxå så har du hela programmet. Men då vill jag ha 2 samtidigt!!! :kär Kanske 3 om det e ok ? :banana

Hmm, om en 1000cc ger 3, hur många får man för en 1200cc ?

Jag e på om det löser sig med jobbet..... :squid

Kortege!!!!!!!!!!!!

Hmmmmmmmmmmm......blir det partaj efteråt???....går det att lösa sovplats???....finns det nån som kan möta upp och guida????.....löser det sig med jobbet så kan jag nog tänka mig att ta en mini semester i stora staden :tummenupp .....lovar....ska ta med mig ett dialekt filter! :hihi
:rofl ....jag leder med mina 1300cc.....jag får allihop!! :D

Last edited:
Mawerick skrev:
Hmmmmmmmmmmm......blir det partaj efteråt???....går det att lösa sovplats???....finns det nån som kan möta upp och guida????.....löser det sig med jobbet så kan jag nog tänka mig att ta en mini semester i stora staden :tummenupp .....lovar....ska ta med mig ett dialekt filter! :hihi
:rofl ....jag leder med mina 1300cc.....jag får allihop!! :D

Sure, var kommer du ifrån? Kan möta dig å försöka visa vägen.... inte för att jag lär va mycket bättre på att hitta i Stockholm än dig men vadå =D
Från vilket håll kommer du? Så kan jag hitta en bra "mötesplats"

.....hmmm med tanke på att jag kör från skåneland så lär jag komma upp längs e4:an......får ju bli ett ställe bägge hittar till!

Weeeee, jag kan knappt bärga mig. Hoppas verkligen ni kan den dagen då allihopa! Jag lovar att påminna er, flera gånger om :tummenupp

Vore ballt att ha det förevigat på kort, det går säkert att lösa på något sätt.
Någon kanske vill filma tillomed? :Bugar

Jag kommer mer än gärna om jag får med min moppe? :tungan

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back