Vill ni köra mckortege på min student?

Har jag lapp och så så ska jag självklart försöka följa med. :)

fan sikken het grej, had lätt varit med om man inte bott så långt ifrån, diggar mc-carteger... :D men sorry... tar ni bilder eller nå¨tt så man får se skönheterna ???

Bikerbitch skrev:
12 stycken som sagt att dom kan hänga på. Fler snälla människor?
:Bugar

Vad händer om det dyker upp över 200 sporthoj.com tröjor med tillhörande hoj,,,, :va skulle vara en hellyckad examensdag eller hur. :tummenupp
Hoppas din pappas fika budget håller..... :tomten

Jag kan också komma :tummenupp Men jag kan fan nästan slå vad om att jag inte är välkommen. En j*vla 125:a... Är det okej för dig så visst fan kan man burna lite :banana

Last edited:
du kommer ju vara coolast av alla på studenten ! =) om det ställer upp mycket folk dvs.... hoppas det iaf !, tufft ! :tummenupp

Sjutsade runt polarens lillebror förra året och det var skitkul, kommer om jag kan (skall se om några till från U-A vill komma). Ett problem med kortege dock är att motorn blir så jävla varm eftersom det inte blir mycket luftkylning.

Kan bli en otoligt fet student! :tummenupp

Nu har jag skrivit in det i almanackan... Skicka gärna en påminnelse ändå. Jag e iaf på om jag mot förmodan inte kan vara ledig den dan.... Men jag hoppas att det e lugnt!

Om det inte varit så långt så skulle jag gärna kommit, låter skoj :tummenupp

Citat:
Inskickat av ceasar
eeeeh, vadå mobbad??

Lite onödigt inlägg om tösen mår dåligt av skolan och bara vill där ifrån, eller? :kocko

TACK vad underbara ni är! :Bugar
Klart det blir bilder! Klart det får komma 200 hojar om nu det blir så många;)
Klart pappas fikabudget håller. Klart att 125or är välkomna, ALLA hojar är välkomna. Sporthojar/Glidare/retarder/caferäsers.

Klart att ceasar är så jävka avundsjuk och därför måste skriva såna saker!
Klart att jag påminner alla om det ju närmare juni vi närmar oss!
Jag tror dock folk kommer tycka rätt illa om det kommer massa hojar som oväsnas, men jag skiter i vad fok tycker sista dagen.

Jag har fått höra mycket dåligt om mitt mcintresse i skolan, nu vore det klockrent att få visa hur många bekanta och vänner som kommer till skolan på motorcykel, vi är ju ett gäng!

Nu är det 43 dagar kvar :rock

Jag åker hellre med på din klass flak. Flakåka är askul och så kan man vara asfull, odräglig och tafsa på 19-åriga fulla studenskor.

Får jag ta din plats?

sege skrev:
Jag åker hellre med på din klass flak. Flakåka är askul och så kan man vara asfull, odräglig och tafsa på 19-åriga fulla studenskor.

Får jag ta din plats?

:hihi Du är så rolig! Klart du får ta min plats, men då vill jag låna din hoj.

sege skrev:

Får jag ta din plats?

Nu sa du vad jag tänkte, igen.
Du kan få låna min hoj om jag får låna en av dina snyggare tjejkompisar.

Back