Vill ni köra mckortege på min student?

Nu blir ju längtan efter att få hojen färdig ännu större! Om jag nu (enligt plan) får ihop hojen så lovar jag att skolka från skolan för att komma och brumma när du tar studenten!

Saknar min egen student nu när sommarn börjar komma...

Bästa dan i hela mitt liv! :tummenupp

/Grim

en retard till att räkna me

om ja inte har CS match den dan..
man e ju helt sinnes sjuk som kan sitta alla dessa timmar framför dator jäveln, när man kan va ute å åka slang.. :kocko

HBmanneN skrev:
man e ju helt sinnes sjuk som kan sitta alla dessa timmar framför dator jäveln, när man kan va ute å åka slang.. :kocko

Du sa det själv... :kocko :va :dummer

"om jag har CS match den dagen.."

Alltså..aa..hm. äh.. nä det finns fan inte ord. :7peta

HBmanneN skrev:

vaf*n hoppas du är ironisk eller?

Jag kan inte :( :( :(
Tråkigt men sant.
Hoppas du får en riktigt trevlig kortege och resterande dag ,med fest på kvällen misstänker jag :tungan , det är du värd.

Jocke

Kortegekörning...

Är det någon som inte känner sej säker på vägen från avfarten från Nynäsvägen (avfart Sandsborgsplan in på Sockenvägen) till Karlsövägen 9, så kommer jag att stå strax efter trafikljusen vid tunnelbanestationen Skogskyrkogården och vänta från 12.00 till 12.30, så kan vi ta följe...

Mej känner ni igen på att jag kommer att ha en gammal röd/vit Honda och en svart tröja det står Gubbrejsarn på...och står och häckar på Sockenvägen :)

Last edited:
HBmanneN skrev:

CS-match eller hårtvätt/nagelklippning är alla giltiga ursäkter till att inte köra MC-kortege. Bara ordet låter ju trist.

Silwer skrev:
Du, det är rusning ser du väl?
Fan silwer har fått nån nåjja på att titta på hur många inlägg per dag personen ifråga har, å du har 17,xx hur fan får man de??? bra jobbat :tummenupp :Bugar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon