Vill bara påminna om att gå ur kyrkan i tid

Och det är lugnt, du får hacka på mig. Jag är inte en sån person som tar åt mig då jag vet att jag alltid har rätt och kör min egna väg, jag låter även andra få tycka som de vill så länge det inte komplicerar mitt liv mer än nödvändigt :Bugar

Du kan ju alltid vända dej till kyrkan och böla ut :D

Sorry kunde inte låta bli eftersom vi disskuterar ämnet.

Tänker aldrig gå ur kyrkan.

Det blir spännande att följa, du sponsrar alltså andra människors lidande :cdevil, den mobbade prästen som sitter mitt i smeten sa nog en hel del sanningar.

:D

[YOUTUBE-ID]gMaUgXrbVXY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]8NaaVNwp5cU[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
:) det jobbar vi för ja.

Haha, ska jag vara ärlig så nöjer jag mig med att tipsa folk om att gå ur kyrkan... Jehovas däremot, de ska störtas :mad: Jag har redan sprängt fyrverkerier utanför deras "sal" samt skickat julkort till dem.

Deecati hur många tusen har du dragit in nu?, lär väl vara kring 100 000 kr per person i alla fall eller?

Bra att tipsa folk om vad de kan spara pengar på men som vanligt trist att man måste snacka en massa ovidkommande dynga om varför man kan ska gå ur sk. Räcker det inte med att bara tipsa? Måste man tramsa med en massa patetiska utlägg om vad kyrkan gör utan belägg? Själv skiter jag i att gå ur sk. Har inga traumatiska problem med sk som vissa verkar ha. Dessutom tjänar jag "a shitload of money" så jag bryr mig inte så mycket om småpengar.

Bra att tipsa folk om vad de kan spara pengar på men som vanligt trist att man måste snacka en massa ovidkommande dynga om varför man kan ska gå ur sk. Räcker det inte med att bara tipsa? Måste man tramsa med en massa patetiska utlägg om vad kyrkan gör utan belägg? Själv skiter jag i att gå ur sk. Har inga traumatiska problem med sk som vissa verkar ha. Dessutom tjänar jag "a shitload of money" så jag bryr mig inte så mycket om småpengar.

Själv så tycker jag inte om att ge pengar till bondfångare.
Skulle hellre skicka pengarna till rädda barnen, cancerforskningen eller till nån som stödjer nån utrotningshotat ödla i Mongoliet

Själv så tycker jag inte om att ge pengar till bondfångare.
Skulle hellre skicka pengarna till rädda barnen, cancerforskningen eller till nån som stödjer nån utrotningshotat ödla i Mongoliet

Själv har jag gift mig i sk och har inga som helst problem med dem. Har själv aldrig betraktat dem som bondfångare men det är väl en individuell uppfattning antar jag. Bra, se nu till att skicka pengar till något som passar dig & skit i oss som inte har några problem med sk.

vi kan höja oss lite och tala om vidkommande saker.

Som t.ex.?

Last edited:
Är Magnus Betner mot SK så tänker iaf jag vara medlem resten av livet :)

Fyyyy vad jag hatar den människan :mad: :)

Några få

Vill man sponsra en arbetsgivare som behandlar sina medarbetare illa?

Vill man sponsra en organisation som behandlar homosexuella illa?

Vad är kyrkan bra för?

Du har helt rätt! Alla övriga arbetplatser inom statlig & kommunal regi sköter sig exemplariskt! Ingen diskreminering eller annat trams & (skatte)pengarna disponeras på ett fantastiskt bra sätt. För att inte tala om Landstinget; kan det bli bättre? Jag tänkter inte ens fråga vad du har för belägg för dina utlägg för då kommer 1000² länkar till en massa skumma siter som ingen jävel orkar läsa. Kan vi inte bara skita i de som vill betala & låta de som vill gå ur göra det? Måste det alltid bli en massa trams om varför man ska göra det ena än det andra?

Det är rätt kul att det är många som hellre skulle skänka pengarna till andra men som inte gör det.

Ni kanske har sms:at in 40kr till tsunamioffrena och köpt situation stockholm alternativt lagt några kronor i bössan på ica. Bara för att bosta ert ego.

Vad jag vill få fram är att sluta hymla och börja bidra!

Skillnaden i det här fallet är att man kan påverka direkt.

Du menar gå ur kyrkan och bidra till annat eller?

Dom som gått ur kyrkan som jag skrev ovan som snackar om att dom hellre bidrar till annat men egentligen inte gör det. Dom menar jag.

Och om du är med i kyrkan betyder det inte per automatik att du bidrar. Så det är inte dit jag vill komma utan att sluta snacka om bidra och gör det istället för att hymla.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra