Vill bara påminna om att gå ur kyrkan i tid

Och man får inte säga negerboll heller. Det ÄR en sekt :fakta Men kanske inte enligt ordboken.

Svenska Kyrkan är lika mycket sekt som du är neger. Du kanske har fått någon sorts felaktig syn på definitionen av en sekt. Men jag tycker du är neger alltså är du det. Uh?

Förresten, on topic:
[YOUTUBE-ID]c7GuVv7zrrM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Svenska Kyrkan är lika mycket sekt som du är neger. Du kanske har fått någon sorts felaktig syn på definitionen av en sekt. Men jag tycker du är neger alltså är du det. Uh?

Sekt= Troende fundamentalister som är ute och cyklar och inte ska erkännas på något vis och styrs av ett ondskefullt geni. Det är min definition av en sekt, sen får du kalla det vad fan du vill.
Och eftersom de strider mot min tro som är betydligt viktigare och större så gör det ju dem faktiskt till en sekt i ordets rätta bemärkelse.

Om det gör mig till en neger så ok med mig, jag har ju redan stor kuk så varför inte :Bugar

Tackar för påminnelsen. Är ju ett par bandagar eller två uppsättningar däck man spar in där :tummenupp

Blev "antastad" av Jehovas igår. Läskiga typer. Bruden var riktigt snygg :tuttar . Förmodligen bara för att frestas. Får man automatiskt en tilldelning av rituella samlag om man joinar sekten?

Jehovas och Svenska kyrkan,,,, hör väl inte ihop, eller?

Är det inte så att det görs om till en "Begravningsavgift" den dära kyrkoavgiften? Så såg det iaf ut i min senaste deklaration om jag inte minns helt fel.. Nada Kyrkoavgift, men något nytt var begravningsavgift.

Är det inte så att det görs om till en "Begravningsavgift" den dära kyrkoavgiften? Så såg det iaf ut i min senaste deklaration om jag inte minns helt fel.. Nada Kyrkoavgift, men något nytt var begravningsavgift.

En del av kyrkoavgiften utgör begravningsavgiften. Den måste man av någon anledning betala även om man inte är med i kyrkan. Antagligen för att man ska bli nergrävd när man satt tofflorna.

Begravningsavgiften är väl 0,6% av kyrkoskatten som är ca 2% (350,000 = 4900kronor billigare med bara begr.avg.)

Så den ersätts inte, men man får pröjsa för nergrävningen..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT