Vilket stunt är ballast?

Florodoltarzan skrev:
Jag tror aldrig att jag har sett det men det låter jävligt coolt...

det är mer än coolt, man måste ha bakbromshantaget på höger sida så att man kan frikoppla hojen :yoparty

fan mycket bättre.

det coolaste tricket jag har sett gjorde crazy martin förra året på hans egna video samling där han gjorde en stoppie som han skruvade om i 180grader vilket är ganska normalt.. men han gjorde det med sån fart att när han åkte i med bakhjulet så hade han bromsen i och med kraften ifrån farten så gick den upp på bakhjulet (han ramlade visserligen över men han hade visst klarat det förut) jäligt snyggt var det iaf.

Firefly skrev:
DÅ måste du kolla den länken jag la in... Mycket coolt...

Din länk var ju han som gjorde bakåtvolt, inte någon highchair coaster eller har jag missat nåt? :va

Roostergirl skrev:
det coolaste tricket jag har sett gjorde crazy martin förra året på hans egna video samling där han gjorde en stoppie som han skruvade om i 180grader vilket är ganska normalt.. men han gjorde det med sån fart att när han åkte i med bakhjulet så hade han bromsen i och med kraften ifrån farten så gick den upp på bakhjulet (han ramlade visserligen över men han hade visst klarat det förut) jäligt snyggt var det iaf.

Låter också tillräckligt spektakulärt :Bugar

Åka baklänges sittandes på tanken och göra en stoppie är coolt, antagligen ganska svårt också.. Men det sitter nog i slutet av sommaren.. :rolleyes:

ceasar skrev:
Åka baklänges sittandes på tanken och göra en stoppie är coolt, antagligen ganska svårt också.. Men det sitter nog i slutet av sommaren.. :rolleyes:

Practise makes perfect... :yoparty

Roostergirl skrev:
Christian Pfeiffer gör en variant på den i den här filmen. Hela filmen är grym. :yoparty
http://www.einefetza.com/cm/video/stuntfestival/christianpfeiffer-bechyne2003-short.wmv

Det coolaste jag sett/hört om är egentligen inget stunt men fräckt som fan ändå... Rädda en lowsider med knät... Borde vara med på SMC's broms och kurv kurs...
:gnissla

DreeTman skrev:
Det coolaste jag sett/hört om är egentligen inget stunt men fräckt som fan ändå... Rädda en lowsider med knät... Borde vara med på SMC's broms och kurv kurs...
:gnissla
Du pratar väl inte om Doohan i Japans GP va? Minns inte vilket år... :rolleyes:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka