Vilket stunt är ballast?

Florodoltarzan skrev:
Jag tror aldrig att jag har sett det men det låter jävligt coolt...

det är mer än coolt, man måste ha bakbromshantaget på höger sida så att man kan frikoppla hojen :yoparty
 
fan mycket bättre.

det coolaste tricket jag har sett gjorde crazy martin förra året på hans egna video samling där han gjorde en stoppie som han skruvade om i 180grader vilket är ganska normalt.. men han gjorde det med sån fart att när han åkte i med bakhjulet så hade han bromsen i och med kraften ifrån farten så gick den upp på bakhjulet (han ramlade visserligen över men han hade visst klarat det förut) jäligt snyggt var det iaf.
 
Firefly skrev:
DÅ måste du kolla den länken jag la in... Mycket coolt...

Din länk var ju han som gjorde bakåtvolt, inte någon highchair coaster eller har jag missat nåt? :va
 
Roostergirl skrev:
det coolaste tricket jag har sett gjorde crazy martin förra året på hans egna video samling där han gjorde en stoppie som han skruvade om i 180grader vilket är ganska normalt.. men han gjorde det med sån fart att när han åkte i med bakhjulet så hade han bromsen i och med kraften ifrån farten så gick den upp på bakhjulet (han ramlade visserligen över men han hade visst klarat det förut) jäligt snyggt var det iaf.

Låter också tillräckligt spektakulärt :Bugar
 
Åka baklänges sittandes på tanken och göra en stoppie är coolt, antagligen ganska svårt också.. Men det sitter nog i slutet av sommaren.. :rolleyes:
 
ceasar skrev:
Åka baklänges sittandes på tanken och göra en stoppie är coolt, antagligen ganska svårt också.. Men det sitter nog i slutet av sommaren.. :rolleyes:

Practise makes perfect... :yoparty
 
Roostergirl skrev:
det coolaste tricket jag har sett gjorde crazy martin förra året på hans egna video samling där han gjorde en stoppie som han skruvade om i 180grader vilket är ganska normalt.. men han gjorde det med sån fart att när han åkte i med bakhjulet så hade han bromsen i och med kraften ifrån farten så gick den upp på bakhjulet (han ramlade visserligen över men han hade visst klarat det förut) jäligt snyggt var det iaf.
Christian Pfeiffer gör en variant på den i den här filmen. Hela filmen är grym. :yoparty
http://www.einefetza.com/cm/video/stuntfestival/christianpfeiffer-bechyne2003-short.wmv
 
Det coolaste jag sett/hört om är egentligen inget stunt men fräckt som fan ändå... Rädda en lowsider med knät... Borde vara med på SMC's broms och kurv kurs...
:gnissla
 
DreeTman skrev:
Det coolaste jag sett/hört om är egentligen inget stunt men fräckt som fan ändå... Rädda en lowsider med knät... Borde vara med på SMC's broms och kurv kurs...
:gnissla
Du pratar väl inte om Doohan i Japans GP va? Minns inte vilket år... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top