Vilket stunt är ballast?

Ingel skrev:
:tuttar mode on
Efter många funderingar så blir nog min personliga favorit mtv:s "sladda in, fäll upp stödet och hoppa av-stunt"
Det jag egentligen tycker är coolast är fartiga wheelies, på högt varv och baken får gärna skrapa i backen flera gånger vid flera tillfällen under en och samma wheelie. Det är inget negativt att det ser ryckigt och lite halvvingligt ut, bara det är fartigt. Finns en video med en fransman på en vit-svart CBR som gör det riktigt bra, "obscene" heter den nog... Men!, det är få damer som lyckas springa efter en för att berätta hur snyggt det va och fråga om det får hänga med på en tur eller nåt, utan man får mest fantisera ihop själv hur kåta brudarna utanför mcdonalds egentligen blev.
Därfor borde ju stoppies ligga bra till, i raggfaktor. Det blev ett guldläge för mig i somras då det va 2 flickor som närmade sig ett obevakat övergångsställe så det va ju själklart att nypa till frambromsen, gentleman som man är. Det blev en relativt lång och fin stoppie, landade 30 cm från övergångsstället och damerna sjöng ut i kör: WOW! Men vad ska man svara på det då? Tur man har hjälm på sig så de inte såg hur frenitiskt mitt huvud jobbade på att hitta på nåt vettigt att göra... så det va bara vänta tills de hade gått över och sen åka vidare och inbilla sig att de va för fula för mig.
Så kör man hoppa-av-cyckeln-tricket så kan man juh ta av sig hjälmen, sätta sig vid nån parkbänk, luta sig tillbaka och vänta på att damerna kommer till en så kan man ju få snacka lite med dom i lugn och ro.

hehe, intresant syn på saken... åker du hoj för å få brudar??

Tycker att Christ är nått av det fetaste faktiskt.. sen ska det bara vara nått snyggt avslut.. t.ex. hoppa ner och avsluta med en 180stoopie.. eller kanske hoppa ner bakom hojjen och stanna den med fötterna(undrar om det är svårt :3freak)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph