Vilket märke på slip-on föredrar DU?

Jimmy I skrev:
Som frågan lyder. Vilket märke handlar ni in oavsett hoj? Kolfiber eller alu?

Själv föredrar jag D & D alu. Jävligt skönt ljud och hyfsat prisvärt. :tummenupp

Tjenis Jimmy
Jag hade TWR-Performance på min förra hoj.
Det lät djävligt gott samt var billigt!
Han hade tyvärr ej fått in ett till min nya hoj :(
Mvh Usling

Zeb_Macahan skrev:
Är du så blåst i verkligheten eller bara här?

En tjej som är intresserad av hojar och tillbehör, är det konstigt att hon vet lika mycket, eller mer än dej, bara för att hon har en fitta istället för kuk?

vojvoj...

//jaG

Kul med folk som har lärt sig nya könsord...gratulerar!!!... :kocko
Förresten..är DU lika TUFF i verkligheten eller bara här???...Jag är BARA tuff i verkligheten...(du sket väl inte på dig)?:mad:

Med tanke på alla tankevurpor du slänger ur dig här och där så platsar du i den forumsdelen jag hoppas att swedie startar snart: Moppefuckoforumet....

så ÄR det

Jag är varken tuff i verkligheten eller här, jag är helt tvärtom, ganska snäll. Men för dig berättar jag bara sanningen! Sved den? :7peta

//jaG

Jamaha skrev:
Förresten..är DU lika TUFF i verkligheten eller bara här???...Jag är BARA tuff i verkligheten...(du sket väl inte på dig)?:mad:

Jamaha skrev:

Är du på riktigt eller bara nån restprodukt från något vettigt som skrevs nånstans? Skulle vara kul att se dig i verkligheten, de som gapar och skriker mest på internet brukar vara de som är minst och tystast när man träffas IRL och det inte finns någon skärm att gömma sig bakom. Beter du dig som du gör på internet så är du ju verkligen extremt jättetuff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Jamaha skrev:

Jag tror hela forumet sket på sig.....så tuff som du verkar va.

"crazy.insane.mother.fucker." får mig att tänka på reklamslogan: "Jag är inte bara mamma jag är....(och i det här fallet)crazy, insane, fucker också" :7peta :rofl

Last edited:
Vi träffar väl honom på sporthojsfesten? Eller?

//jaG

OLJEKYLD GSXR skrev:
Är du på riktigt eller bara nån restprodukt från något vettigt som skrevs nånstans? Skulle vara kul att se dig i verkligheten, de som gapar och skriker mest på internet brukar vara de som är minst och tystast när man träffas IRL och det inte finns någon skärm att gömma sig bakom. Beter du dig som du gör på internet så är du ju verkligen extremt jättetuff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Zeb_Macahan skrev:
Med tanke på alla tankevurpor du slänger ur dig här och där så platsar du i den forumsdelen jag hoppas att swedie startar snart: Moppefuckoforumet....

så ÄR det

Jag är varken tuff i verkligheten eller här, jag är helt tvärtom, ganska snäll. Men för dig berättar jag bara sanningen! Sved den? :7peta

//jaG

zeb!" jag är aldrig snäll!

Yoshimura hel system kör jag med. Låter för mycket men man kan ju alltid packa om.

Hmm, jag har snart en honda fireblade orginalburk på min suzuki, Frun begär ju skilsmässa om man lägger mer än 500/mån på nåt som e : "SÅ ONÖDIGT" :gnissla

Som frågan lyder. Vilket märke handlar ni in oavsett hoj? Kolfiber eller alu?

Själv föredrar jag D & D alu. Jävligt skönt ljud och hyfsat prisvärt.

Feritta så klart!! Vad annars?? På bilen alltså!!

Mina högst personliga "krav" när jag köpte ett SlipOn:

1. Ovanligt. (Inget som "alla andra" åker omkring med.)
2. Snyggt. (Annars kan originalsystemet sitta kvar.)
3. Dubbla utblås. (Ovanligt OCH Snyggt, två punkter i en smäll.)
4. Varierbart ljud. (Pluggar för besiktning alt. tinnitus SKA finnas.)
5. Underhållsfritt. (Ompackning - NEJ TACK!)
6. Mullrande ljud. (Observera punkt 4.)
7. Effektökning. (Oftast försäljningsargument Nr 1. Brukar vara marginell, men det skadar väl inte..?)
8. Ej ALU eller Kolfiber. (Se punkt 2 och 5.)
9. Pris. (Nåja...)

Resultat: Hittade EN modell som fyllde samtliga krav. (Se avatar.)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing