Vilket märke på slip-on föredrar DU?

Ulvheden skrev:
Köp ett micron titan oval om du vill ha det grymaste ljudet!! :banana
Helst type "high-pipe"
Suc30016small.jpg

Är nöjd med mitt MIG bolt-on, men hade jag stålar i röven skulle jag skita ut dem och bland annat införskaffa Acrapovic eller Yoshimura, coola & hög status ;)

ART engelskt system köpt av checkray i Tyresö. Låter härligt när man kommer över 5000 varv men klarar en besiktning eftersom de mäter vid 3000.

Pirro skrev:
Vad får man betala för ett akra titan slipon?

Nytt till Millen får man pynta en 7200 för hos kkracing. Men då är även link pipen i titan.... Utan titan link pipe 6700 kr...

Blir nog billigare att köpa beg eller i utlandet...

Emmi skrev:
Menade ordinarie priser. Gianelli bolton kostar mer än yoshi halvsystem i USA med frakten till sverige.

//jaG

Javisst man kan beställa Yoshi i USA (Har bott i Kalifornien så jag har mina kontakter jag också) men jag var sugen på ett Gianelli och det är inte ett Bolton utan ett halvsystem :7peta

Jättesvårt att säga en favorit eftersom jag inte har provar 20 olika slipon på min hoj.
utseendemässigt är det snyggt med titan eller kolfiber. Ljudmässigt gillar jag TwoBrothers, V&H & Harpoon... och säkerligen fler som jag inte kommer på nu. Kör själv med TwoBros, nåt att rekommendera, snyggt, bra kvalitet, gott ljud. (tydligen säljs dem i sverige om man ser till länken på s1 i denna tråden.)

Men då blir det ju dyrare än yoshit. Jag sa bara att du kan få det billigare där över.... inte att du var tvungen att köpa ett :tungan

'//jaG

Nova skrev:
Javisst man kan beställa Yoshi i USA (Har bott i Kalifornien så jag har mina kontakter jag också) men jag var sugen på ett Gianelli och det är inte ett Bolton utan ett halvsystem :7peta

Remus är det som gäller till mig då det är det enda som finns till min hoj (givetvis enbart via fabriken osså o ccm har svindyrast reservdelspriser i europa.....). Som tur är fick jag både original o effektslip-on med vid köpet. Det låter ju mkt men det hade gärna kunnat få vara lite mulligare.

Jag har precis köpt ett G-force slip-on i titan och är hel nöjd!

Skönt ljud o fin passform. :tummenupp

/NeO

Bifogat

• R6+busa.jpg
    R6+busa.jpg
    126.3 KB · Visningar: 125
Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..
Emmi skrev:
Jättesvårt att säga en favorit eftersom jag inte har provar 20 olika slipon på min hoj.
utseendemässigt är det snyggt med titan eller kolfiber. Ljudmässigt gillar jag TwoBrothers, V&H & Harpoon... och säkerligen fler som jag inte kommer på nu. Kör själv med TwoBros, nåt att rekommendera, snyggt, bra kvalitet, gott ljud. (tydligen säljs dem i sverige om man ser till länken på s1 i denna tråden.)

Jag har ett sånt här. Har till dags datum inte sett nån annan med en likadan dämpare.....strange!!! Låter gött iaf.
WRP Lite series Oval Titanium

Bifogat

• wrp2.jpg
    wrp2.jpg
    5.6 KB · Visningar: 196
Jamaha skrev:
Grymt av en tjej o vara så jävla insatt!!!!...Måste va en kille eller?...lika jävla otroligt som att jag skulle kunna säga vilken dammsugare som är bäst eller vilka Hotpants som gör mest ont att vurpa i..

Kan inte jag få nått tips av Herr Smidig vilken dammsugare jag ska handla till min mamma då?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla