Hur som helst skulle jag inte gå till val med en horknullarminister ifall jag har tänkt vinna.
Varför inte?
Myglar Mona är ju oppositionens starka kort

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur som helst skulle jag inte gå till val med en horknullarminister ifall jag har tänkt vinna.
Varför inte?
Myglar Mona är ju oppositionens starka kort![]()
När det gäller själva sexköpetsbrottet, finns det ett brottsoffer så är det väl "Anna".
Men det är väl ingen som egentligen bryr sig om henne?
När det kommer till de som inte har sex med högutbildade vältvättade normala karlar då? De som kanske inte nödvändigtvis vill sälja sex men känner att de måste för att överleva?
När det kommer till de som inte har sex med högutbildade vältvättade normala karlar då? De som kanske inte nödvändigtvis vill sälja sex men känner att de måste för att överleva?
Dessutom är hon i princip anonym, och hennes identitet är skyddad enligt grundlagen som uppgiftslämnare till en tidning. Nu väntar vi bara på skattmasen som ringer till aftonhoran och försöker få hennes namn så dom kan sätta dit henne för skattebrottNej, varför skulle det vara synd om henne? Hon drygade ut csn-bidraget med lite prostitution. Med tanke på att det verkar som hon sålde sig till direktörer och sånt, fick 2000 kr för ett ligg och valde sina kunder med omsorg så tycker jag inte särskilt synd om henne. Hon drog antagligen in storkovan på det där. Nu får hon väl lika mycket till från alla tidningar som vill höra hennes historia. Hon är vinnaren i den här historien.
Vem säger att det ska vara kul att jobba?![]()
Vilken gammal bergarbetare tror du förstört hörseln med tryckluftsborrning och fyllt lungorna med stendamm för att det var roligt? Byggjobbare som ligger i husvagnen och super sönder sig för att palla med att vara borta från familjen hela veckorna? Industriarbetare med utslitna axlar och rygg som stått vid samma station i 35 år?
Jobba gör man för att få mat på bordet och kan ha roligt på fritiden, vill/kan man inte försörja sig på annat vis ser jag inget fel i att göka ihop pengarna förutsatt att man gör det av egen vilja och inte blir inlåst i en etta på Kungholmen och kompaniknullas tre gånger om dan.
Problemet med kidnappade estländskor skulle dessutom praktiskt taget försvinna om prostitution blev lagligt.
Så då ska alla snygga tjejer söka jobb som prostituerade innan de går på soc?
Jag tror inte att det ligger några byggarbetare och super i husvagnarna för att de saknar familjen och jag tror inte att någon idag förstör hörseln eller fyller lungorna med stendamm på sin arbetsplats.
Jag tror inte heller att trafficking skulle minska ifall prostitution blev lagligt. Hur kommer du fram till det?
Det där köper inte jag! Det utgår från några unkna värderingar att kvinnor är svaga och sex för dem är smutsigt. Hon har valt att sälja sex, i det här fallet till en högutbildad vältvättad normal karl. Hon fick se bild och träffa honom innan om jag minns rätt. Det var tydligen inte så nedbrytande för tjejen att hon gick under, tvärtom försökte de ju vid flera tillfällen träffas igen.
Vad i det gör henne till ett offer? Hon fick ett ligg och 2000 spänn. Kvinnor är inga mesiga våp som måste skyddas från sig själva.
Det finns många som är emot kommunister också så det är väl ett ganska svagt argument?
Jag skulle def rösta för en legalisering av prostitution, så redan här är din tes död.
Prostitutionslagen är en morallag, inget annat. Jag må tycka att kissåbajs sex är vedervärdigt men tack och lov har inte jag ett dugg med att göra vad andra gör i sängen. Samma bör gälla för köpesex, vuxna människor ska ha rätt att göra sina egna val, även dåliga val.
Däremot är han en jävla gris som sitter på presskonferens och säger att han avgår för sina barn, när han egentligen bara utnyttjar dem som ett alibi för att kunna framstå som en helyllekille. Det skulle jag klassa som bra mycket värre än att köpa sex.
Det där köper inte jag! Det utgår från några unkna värderingar att kvinnor är svaga och sex för dem är smutsigt. Hon har valt att sälja sex, i det här fallet till en högutbildad vältvättad normal karl. Hon fick se bild och träffa honom innan om jag minns rätt. Det var tydligen inte så nedbrytande för tjejen att hon gick under, tvärtom försökte de ju vid flera tillfällen träffas igen.
Vad i det gör henne till ett offer? Hon fick ett ligg och 2000 spänn. Kvinnor är inga mesiga våp som måste skyddas från sig själva.
65-7=58% såklart :falskmatematikHur skulle man kunna få betala 65%?
Dessutom kan jag en sosse-fråga, som faktiskt är relevant:
Är det löntagaren eller aktieägaren som bekostar skatten?
Säljer du sex eller?
Ja, det är du.Old news?
:återupplivartrådenmeddenbästacliffhangernever
Säljer du sex eller?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey