Vilket brott har Littorin begått?

När det gäller själva sexköpetsbrottet, finns det ett brottsoffer så är det väl "Anna".
Men det är väl ingen som egentligen bryr sig om henne?

Nej, varför skulle det vara synd om henne? Hon drygade ut csn-bidraget med lite prostitution. Med tanke på att det verkar som hon sålde sig till direktörer och sånt, fick 2000 kr för ett ligg och valde sina kunder med omsorg så tycker jag inte särskilt synd om henne. Hon drog antagligen in storkovan på det där. Nu får hon väl lika mycket till från alla tidningar som vill höra hennes historia. Hon är vinnaren i den här historien.

När det kommer till de som inte har sex med högutbildade vältvättade normala karlar då? De som kanske inte nödvändigtvis vill sälja sex men känner att de måste för att överleva?

Får väl lagstifta om att bara högutbildade, vältvättade får köpa sex? :va

Och dom som säljer för att överleva får väl dö? :)

Då borde alla moralister bli glada iaf :D

När det kommer till de som inte har sex med högutbildade vältvättade normala karlar då? De som kanske inte nödvändigtvis vill sälja sex men känner att de måste för att överleva?

Vem säger att det ska vara kul att jobba?:confused:

Vilken gammal bergarbetare tror du förstört hörseln med tryckluftsborrning och fyllt lungorna med stendamm för att det var roligt? Byggjobbare som ligger i husvagnen och super sönder sig för att palla med att vara borta från familjen hela veckorna? Industriarbetare med utslitna axlar och rygg som stått vid samma station i 35 år?

Jobba gör man för att få mat på bordet och kan ha roligt på fritiden, vill/kan man inte försörja sig på annat vis ser jag inget fel i att göka ihop pengarna förutsatt att man gör det av egen vilja och inte blir inlåst i en etta på Kungholmen och kompaniknullas tre gånger om dan.

Problemet med kidnappade estländskor skulle dessutom praktiskt taget försvinna om prostitution blev lagligt.

Nej, varför skulle det vara synd om henne? Hon drygade ut csn-bidraget med lite prostitution. Med tanke på att det verkar som hon sålde sig till direktörer och sånt, fick 2000 kr för ett ligg och valde sina kunder med omsorg så tycker jag inte särskilt synd om henne. Hon drog antagligen in storkovan på det där. Nu får hon väl lika mycket till från alla tidningar som vill höra hennes historia. Hon är vinnaren i den här historien.
Dessutom är hon i princip anonym, och hennes identitet är skyddad enligt grundlagen som uppgiftslämnare till en tidning. Nu väntar vi bara på skattmasen som ringer till aftonhoran och försöker få hennes namn så dom kan sätta dit henne för skattebrott :D

Undrar förrresten hur många av kvällspressens reportrar som köper sex? I synnerhet när dom är utrikeskorrespondenter länge, långt borta från familjen? :va

Vem säger att det ska vara kul att jobba?:confused:

Vilken gammal bergarbetare tror du förstört hörseln med tryckluftsborrning och fyllt lungorna med stendamm för att det var roligt? Byggjobbare som ligger i husvagnen och super sönder sig för att palla med att vara borta från familjen hela veckorna? Industriarbetare med utslitna axlar och rygg som stått vid samma station i 35 år?

Jobba gör man för att få mat på bordet och kan ha roligt på fritiden, vill/kan man inte försörja sig på annat vis ser jag inget fel i att göka ihop pengarna förutsatt att man gör det av egen vilja och inte blir inlåst i en etta på Kungholmen och kompaniknullas tre gånger om dan.

Problemet med kidnappade estländskor skulle dessutom praktiskt taget försvinna om prostitution blev lagligt.

Så då ska alla snygga tjejer söka jobb som prostituerade innan de går på soc? Det verkar ju vara ett jobb som alla andra. Jag tror inte att det ligger några byggarbetare och super i husvagnarna för att de saknar familjen och jag tror inte att någon idag förstör hörseln eller fyller lungorna med stendamm på sin arbetsplats. Det är 2010 och jag skiter fullständigt i vad äldre generationer har gjort.

Jag tror inte heller att trafficking skulle minska ifall prostitution blev lagligt. Hur kommer du fram till det? Efterfrågan på horor kommer väl öka när det blir lagligt att köpa? Att sälja sex är redan lagligt så jag tror inte att tillgången kommer öka märkvärt. Tjejerna kommer inte sitta där i soffan och skrika JA! NU KAN JAG ÄNTLIGEN BLI HORA! Kanske några men inte många.

Så då ska alla snygga tjejer söka jobb som prostituerade innan de går på soc?

Varför bara dom snygga?

Jag tror inte att det ligger några byggarbetare och super i husvagnarna för att de saknar familjen och jag tror inte att någon idag förstör hörseln eller fyller lungorna med stendamm på sin arbetsplats.

Vilken drömvärld lever du i egentligen? Senast förra veckan var det väl tjafs på tv:n om byggare som pajade lungorna med asbest vid husrenoveringar, och det är väl ingen välbevarad hemlighet att traktamentsarbetare har lätt för att supa ner sig.

Jag tror inte heller att trafficking skulle minska ifall prostitution blev lagligt. Hur kommer du fram till det?

Om gräddfil skulle förbjudas i Sverige skulle det ganska fort bildas kriminella ligor som i hemliga tunnlar smugglar litervis med gräddfil förbi den norska gränstullen. Skulle sen förbudet hävas är det bra liten mening att köpa två veckor gammal surnad gräddfil på en bakgård från en svettig Nord-Tröndelagsgumma, det är ju bara att gå på Konsum och få tag i dagsfärsk.

Typ.

Det där köper inte jag! Det utgår från några unkna värderingar att kvinnor är svaga och sex för dem är smutsigt. Hon har valt att sälja sex, i det här fallet till en högutbildad vältvättad normal karl. Hon fick se bild och träffa honom innan om jag minns rätt. Det var tydligen inte så nedbrytande för tjejen att hon gick under, tvärtom försökte de ju vid flera tillfällen träffas igen.
Vad i det gör henne till ett offer? Hon fick ett ligg och 2000 spänn. Kvinnor är inga mesiga våp som måste skyddas från sig själva.

Få se nu.
Du kallar dig alltså för "Anna" och bor i Stockholm.
Stämmer det?

Det finns många som är emot kommunister också så det är väl ett ganska svagt argument?
Jag skulle def rösta för en legalisering av prostitution, så redan här är din tes död.
Prostitutionslagen är en morallag, inget annat. Jag må tycka att kissåbajs sex är vedervärdigt men tack och lov har inte jag ett dugg med att göra vad andra gör i sängen. Samma bör gälla för köpesex, vuxna människor ska ha rätt att göra sina egna val, även dåliga val.

Däremot är han en jävla gris som sitter på presskonferens och säger att han avgår för sina barn, när han egentligen bara utnyttjar dem som ett alibi för att kunna framstå som en helyllekille. Det skulle jag klassa som bra mycket värre än att köpa sex.

Det där köper inte jag! Det utgår från några unkna värderingar att kvinnor är svaga och sex för dem är smutsigt. Hon har valt att sälja sex, i det här fallet till en högutbildad vältvättad normal karl. Hon fick se bild och träffa honom innan om jag minns rätt. Det var tydligen inte så nedbrytande för tjejen att hon gick under, tvärtom försökte de ju vid flera tillfällen träffas igen.
Vad i det gör henne till ett offer? Hon fick ett ligg och 2000 spänn. Kvinnor är inga mesiga våp som måste skyddas från sig själva.

Säljer du sex eller?

Idetorka?

Varför är det så dött i media?

Jag vill läsa fler snaskiga historier om malliga politiker som vanäras och vars heder dras i smutsen!

Det är för 17 valår!
Hitta på nåt för 1000an! Massmedia och politik har ingenting med sanning att göra!

Sitter alla och tjuvhåller på sina historier till sista dagarna före valet?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman