Vilket är ditt drömjobb?

mini-knutten skrev:
2511556 ett annat drömyrke :yoparty

Men iochmed att jag enbart har ett drygt år att komma upp i den här standarden: http://video.google.com/videoplay?docid=9208952549134684787, så verkar det inte särskilt troligt :huvet

Du behöver inte tvunget vara i mr usa klass när du är 20 för att lyckas inom sporten. Sen får du nog ta dagens 20-åringar och gämföra med och inte 60-tals ;)
Visst han var riktigt grym där, men mest hade han armar o bröst, benen m.m är långt från bra om du tar och gämför med dagens.
Bara 9 veckors rolig diet kvar för min del nu :D

Själv jobbar man som studihantverkare för IKEA.
Jävligt kul att att se sina byggen i världens näst mest lästa "bok".

Minimal skrev:
2510534 Att kunna leva på kroppsbyggningen. Det kommer förhoppningsvist om några år.
Sen äga mitt egna gym vilket händer om 2-4 år det med.

Jag förväntar mig SH-rabatt på inträdet..

Huserar du möjligen på kolo? Nick?

Minimal skrev:
2511798 Du behöver inte tvunget vara i mr usa klass när du är 20 för att lyckas inom sporten. Sen får du nog ta dagens 20-åringar och gämföra med och inte 60-tals ;)
Visst han var riktigt grym där, men mest hade han armar o bröst, benen m.m är långt från bra om du tar och gämför med dagens.
Bara 9 veckors rolig diet kvar för min del nu :D

:skrämd

Benen var ju det enda som såg normala ut.

Quaya skrev:
2511763 Jag har bara olika jobb som jag skulle vilja prova på eller jobba som, framför allt;

- Bilförsäljare på Porsche eller annan exklusiv bilförsäljnings firma
- Braningengör(stavning?), leda ett team under utryckning, kunna leda sitt team ut i fingertopparna och vara en platschef som är riktigt duktig och omtyckt av sitt ledande och även utanför "ledandet"
- Jobba inom piketstyrkan

Sett många filmer eller?:D

Professionell racerförare är lätt mitt drömjobb. I princip under vilken kategori som helst, så länge det är racing och jag får betalt så jag överlever:)

RMT_Racing skrev:
2511841 Jag förväntar mig SH-rabatt på inträdet..

Huserar du möjligen på kolo? Nick?

Gymet lär dra till sig alla byggare och seriösa, är du seriös får du komma o testa :)

Nej fyfan för kolo, är ju knappt några seriösa där bara 15 åriga 60kg's killar som ska berätta hur man bygger muskler.

lorkan: Benen var kassa, ska lägga med en bild, såhär ska det se ut!

Nej nu är det dags för dagens andra pass, sen får man iaf äta igen :tungan

Bifogat

• 81494_1106170397.jpg
    81494_1106170397.jpg
    45.7 KB · Visningar: 35
Brandman tror jag om ett par år...Ganska nöjd med nuvarande arbete förövrigt=)

Minimal skrev:
2512126 Gymet lär dra till sig alla byggare och seriösa, är du seriös får du komma o testa :)

Nej fyfan för kolo, är ju knappt några seriösa där bara 15 åriga 60kg's killar som ska berätta hur man bygger muskler.

lorkan: Benen var kassa, ska lägga med en bild, såhär ska det se ut!

Nej nu är det dags för dagens andra pass, sen får man iaf äta igen :tungan
Dax att minska på kolhydraterna? :7peta

:D

Även om det är en bit från sthlm så är det klart jag kommer. Här får man hålla sig tillgodo med delta, lokala b-gymet (30 besökare varav 3 tränar och resten pratar i mobilen) samt securitasgymet..

Ang kolo så har du sammanfattat det rätt bra.. flanerar själv bakom kulisserna då och då men börjar tröttna. "In the beginning" så var det ju faktiskt helt ok..

Back on-T: Kom på ett till "drömyrke" jag skulle vilja pröva på - oljegrävare i Canada. Utvinna olja från sand - enorma mängder sand är ball! Denna dröm ligger nog närmast tillhands eftersom man inte behöver gå igenom DNV:s svindyra utb. F.ö. har de planer på att anställa 100 000 (ja hundratusen..) nya arbetare under de kommande 10 åren..

Trivs grymt bra med mitt jobb som lärare, inga som helst planer på att byta. Men om man nu får drömma så skulle nog mitt drömjobb vara att få ratta en WRC bil hela dagarna och svinga en bägare med Grönholm och Loeben. Annars jobba i ett RR team vare väl inte helt fel (46):)

Då jag har 7 månaders semester om året i det jobbet jag har så vill jag nog inte byta till något annat.:)

Men och andra sidan är jag borta 5 månader om året från familjen och det är lite tungt:( Fast fördelana väger upp nackdelarna trots allt.

ozeo skrev:
2511386 vill börja bygga saker..till hojar..har så sjukt mycke ideer men allt kostar ju pengar tyvärr..
en liten maskinpark för en mille skulle väl funka o sätta igång intresset. :)

Börja jobba eller bli polare me nån som har ett välutrustad verkstad! :)
Så kan man projektera där!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...