Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawakex skrev:2510399Jag jobbar ju i vården och trivs med det. Just nu håller jag på att söka jobb i Afrika som sjuksköterska, har alltid velat åka dit. men sen när man kommer hem tänkte jag söka till barnmorska tänk att jobba i vården utan att träffa sjuka människor och få se mirakel hela dagarna. Nu till den orealistiska drömmen, filmstjärna kanske?
Starstriker skrev:
jag vet jag vetStarstriker skrev:
Starstriker skrev:2510475
Tänk om man bara kunde koppla bort skallen och gå till jobbet... och sen koppla på igen när man kom hem....
R2 skrev:2510499
men du, du är väl på god väg att skapa ditt drömjobb?
Fakkverk skrev:2510500
Distraktion är nyckeln, vem fan tänker på chefens reaktion på att du inte når budgeten när du knäskrapar på en E4-avfart i 140+?
tack för tipset, men jag vet liksom inte några bra hemsidor för det, vet du? sen har jag hört att dom tjänar riktigt bra i afganistanAgent Apelsin skrev:2510497Om du är sjuksköterska och vill ut och resa lite så sök utlandstjänst i kosovo eller liknande så får du betalt också. Där är det mest friska människor som fått en muskelbristning på gymmet och förhoppningsvis bara ett fåtal trafikolyckor och helst inga skott eller splitterskador.
Chrille skrev:2510507Är jag den enda som är nöjd med jobbet?
Mitt mål är att bli projektledare för stora industriprojekt och i dagsläget är jag en god bit på väg med små projekt både i Sverige och i utlandet.
Jag har 33 år kvar att jobba på karriären och efter tio år så tycker jag fortfarande om mitt jobb som konstruktör.
Jag är nog speciell...
Starstriker skrev:2510508Jag? Knäskrapa? Skrattretande. Haha. Den enda gången jag MÖJLIGTVIS kommer knäskrapa är när jag gör min första lowsider.
Starstriker skrev:2510513....Bara tanken på att vara anställd och att någon annan tjänar pengar på mitt jobb (=min tid, som dessutom är begränsad) får det att smaka beskt i munnen.
Minimal skrev:2510534Att kunna leva på kroppsbyggningen. Det kommer förhoppningsvist om några år.
Sen äga mitt egna gym vilket händer om 2-4 år det med.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |