Vilken V-twin har mest pulver

:hihi

Ronny, de andra läser ju inte TL tråden och är inte vana vid din ironi. :)

Fast, en stor Stark en kommer din bli :nicka
Om Carlsberg gjorde en TL så skulle det vart din... :hihi

Men, en ~150 rwhp i en 996 cc V-twin är ju inte så fel. :)

:hej

Ehh sånt där trimmat spaggeskit håller ju inte mer än ett par veckor.

Ironi,vad för ironi ?

:yoparty
 
Jag röstar på Ducati monster S4 om du ska ha twin men då måste den modiferas

Annas denna leksaken :D med V6a
 

Bifogat

  • custom_1_race.jpg
    custom_1_race.jpg
    26.2 KB · Visningar: 57
  • big_custom_1_static.jpg
    big_custom_1_static.jpg
    47.6 KB · Visningar: 71
  • big_custom_1_1.jpg
    big_custom_1_1.jpg
    61.1 KB · Visningar: 57
  • art_17723_2_1.jpg
    art_17723_2_1.jpg
    31.1 KB · Visningar: 54
  • art_17723_2_04.jpg
    art_17723_2_04.jpg
    34.3 KB · Visningar: 48
  • art_17723_2_05.jpg
    art_17723_2_05.jpg
    28.7 KB · Visningar: 52
Last edited:
Det bidde ingen V-twin. Jag kunde inte motså en Fireblade -06 som stod o flirtade med mig hos lokala handlaren (bild finns i garaget). Det får bli en V-twin någon annan gång, tillfälle dyker garanterat upp eftersom jag är en tok som byter hoj varje säsong. Informativ läsning i tråden i alla fall. Tack alla :tummenupp
 
TL 1000 har ju en del år på nacken men är nog lite underskattad. R känns lite klumpig med sina stora kåpor. Har själv en S helt utan vindskydd. De saknas på motorvägen men där är ändå för trist att köra.
Naken och fulltankad (obs! ej torrvikt) väger den in på 199-200 kg. Då räcker pulvret till.
De TL som rullar borde vara fria från "barnsjukdomar".

va f_n. E tråden slut??
Missade det:-|
 
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top