asgas
Medlem
Kanske en hybrid ?
![]()
Du kan ta bort visiret och köra med goggles om du vill köra mer aktivt och flåsar som fasen.
Master Chief kör alltså shoei?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en hybrid ?
![]()
Du kan ta bort visiret och köra med goggles om du vill köra mer aktivt och flåsar som fasen.
Master Chief kör alltså shoei?![]()
om du med master chief avser darth vader så, svar ja! bara att hans e svartlackad och har mörkt visir! Om du däremot syftar på herr supermoto så vet jag inte![]()
nä men så kan du ju inte tänka... du köper ju inte den sunkigaste moppen du kan hitta bara för att du inte kan leverera.
Alla måste börja nånstans o kärringstopp tror jag inte du får, finns ju tillräckligt med bottestamp i motarden för att starta lätt
Blir mer förvånad över folk som kör som fan utan eller med lite/dåliga skydd än folk som har bra prylar och är nybörjare
Jag hade definitivt kollat åt en stelt om jag vore du! Finns ju utan massa spex på tex helvit/helsvart om man vill vara lite mera neutral.. Jag köpte min hjälm + massa annat nytt godis till mig själv billigt från dirtbikeexpress. Det kan jag verkligen rekommendera!
http://www.dirtbikexpress.co.uk/motocross_helmets/airoh_motocross_helmets
Motardställ och vanligt ställ är väldigt lika varandra. Enda jag kan komma på som skiljer dom är att vanligt ställ har knäpuckar.
2-delat är helt klart att föredra.
Motardställ och vanligt ställ är väldigt lika varandra. Enda jag kan komma på som skiljer dom är att vanligt ställ har knäpuckar.
2-delat är helt klart att föredra.
Motardställen är gjorda för upprätt körställning, bra ventilation då de ska tävlas med, bättre rörlighet m.m.
2-delat e ghey![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti