Vilken SM skulle du valt??

Zeb_Macahan skrev:
62´ är ett överpris av rang. Jag kan köpa nya 04or för 65...

//jaG

Tja om du kan göra det med den utrustning som följer med min hoj tycker jag att du ska köpa dig 04

Last edited:
Honung skrev:
Tja om du kan göra det med den utrustning som följer med min hoj tycker jag att du ska köpa dig 04

Din hoj är det nog inge fel på...och det var ju nära...samma stad och allt. Men jag tycker som zeb_Macahan att det var ett överpris...visst den har mkt utr och så vilket jag vet kostar pengar att köpa till...men jag ser mer fördelar med en 04 som är ny än en 03 som har gått ett par 100 mil....men det är ju vad jag personligen tycker. Din hoj är säkert jätttefin och jag menar inget illa med det jag just skrivit.

Dainese skrev:
Din hoj är det nog inge fel på...och det var ju nära...samma stad och allt. Men jag tycker som zeb_Macahan att det var ett överpris...visst den har mkt utr och så vilket jag vet kostar pengar att köpa till...men jag ser mer fördelar med en 04 som är ny än en 03 som har gått ett par 100 mil....men det är ju vad jag personligen tycker. Din hoj är säkert jätttefin och jag menar inget illa med det jag just skrivit.

Nej det är lugnt man ska köpa det man själv vill ha, kolla med terrängkompetens ute i Ås de har kanske något intressant :tummenupp

Angående över pris så är det alltid köparens marknad och de som bestämmer priset sen är det upp till var och en att sälja.

Vi kanske ses ute på vägarna i vår/sommar

//Magnus

Honung skrev:
Nej det är lugnt man ska köpa det man själv vill ha, kolla med terrängkompetens ute i Ås de har kanske något intressant :tummenupp

Angående över pris så är det alltid köparens marknad och de som bestämmer priset sen är det upp till var och en att sälja.

Vi kanske ses ute på vägarna i vår/sommar

//Magnus

Alldeles riktigt!!

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back