Vilken mobil ska man ha?

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Tänker skaffa mig en ny mobil.Men vet inte vilken jag ska välja Jag vill ha en schysst mobil med bra kamera ,bra minne för mp3,snygg,osv osv
Sen är frågan om man ska ha abonemang eller inte?
Hur funkar 3 abonemang ? Felia är väl synd å sponsra (tycker jag) Comviq?

Tänker skaffa mig en ny mobil.Men vet inte vilken jag ska välja Jag vill ha en schysst mobil med bra kamera ,bra minne för mp3,snygg,osv osv
Sen är frågan om man ska ha abonemang eller inte?
Hur funkar 3 abonemang ? Felia är väl synd å sponsra (tycker jag) Comviq?

Vet inte vad du använder mobilen till, men skulle föreslå se p990i (skriver jag detta inlägg med) Mycket bra mobil inom allt, utom att den kan vara lite stor :)

Abonemang kan vara bra att ha om du ringer mycket, så att du slipper "tanka" mobilen så ofta, och då skulle jag föreslå 3. Jag har haft 3 i snart 3 år, och har aldrig haft problem med dem utom när jag flyttade och dem fortsatte skicka räkningarna till min förra adress.

MvH Viktor

Använder mobilen till ?? just nu är det nog musik jag tänker på (är ute och promenerar mycket nu på vintern.(istället för att trimma hojjen) sen är det kul med en "bra" kamera. Blir nog att jag ringer mer med abonnemang kör med refill nu då har man lite större koll på hur mycket man gör av med,Annars kommer det räkningar på 3000:- Å andra sidan kan dela upp mobilen på flera månader. Jag är kluven 990in såg väl stor ut!

Jag är sugen på SE W610i som ska släppas snart (om 1 månad eller så). Den har allt utom 3G vilket jag är ointresserad av. 2 MP kamera. Radio och walkmanfunktion. 14 mm tunn. Memory Stick Micro™ (M2™). Ett 512 MB-minne ingår. Tror stereoheadset/lurar ingår...

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10747

GPD_44034_26_0_4000.png

Last edited:
Mtac är skiten.

Min första mobil :yoparty

Last edited:
3 är skit, kommer alltid att vara!
Telia is the shit..
SE is the shit.. Köp en K800 eller W850 är nöjd med båda.

3 är skit, kommer alltid att vara!
Telia is the shit..
SE is the shit.. Köp en K800 eller W850 är nöjd med båda.

Vad äre som är skit me´ 3 :va

Utveckla..!

Det verkar vara stor skillnad på engelsk/amerikansk skit och svensk skit :va

3är skit har haft det i 3år. Bluffbolag helt enkelt. Väntar på iphone, när den kommer tar jag comviq kontant eller telenor abonemang.

K800 har jag varit mer än nöjd med på alla sätt. Kameran är bra på riktigt dessutom.

Jag köpte en SE w850i igår på ren impuls. Har alltid haft nokia men jag är sjukt nöjd med w850i. Hur enkel som helst, snygg och mp3 spelaren är riktigt grym. Dessutom fick jag med 1gb minneskort, usb kabel och bra hörlurar. Jag köpte den med abonemang som är nåt sorts 3g fast med comviq. Dock la jag ner det nya simkortet i en låda och fortsätter med mitt gamla gsm kontantkort. Jag fick dock ändra i nätinställningen på mobilen så att den bara använder sig utav gsm. Innan så tappade den nät och kontakt med comviq hela tiden. Men de var snabbt löst.

Vad är det för fel på telia??

Okej förutom att de kanske håller något högre priser än andra leverantörer då... Men lite är det ju så att man får vad man betalar för. Jag har täckning nästan överallt och nätet har inte strulat när jag försökt att ringa...

Vad är det för fel på telia??

Okej förutom att de kanske håller något högre priser än andra leverantörer då... Men lite är det ju så att man får vad man betalar för. Jag har täckning nästan överallt och nätet har inte strulat när jag försökt att ringa...

Det är inget fel på Telia.
Kör Halebop på deras nät och det funkar klockrent och dessutom mycket billigt!

Var och hämta några kompisar på krogen igår, alla dom har tre och ingen av dom kunde ringa på natten igår. Hur stabilt är det på en skala?
Själv kunde jag ringa hur bra som helst.

SE W700i, tele2 fast pris, 499:- = obegränsat. :tummenupp

*/ ?>
Back