Vilken mobil ska man ha?

k800i med telia, enda jag tycker är dåligt är batteritiden på telefonen.
Snudd på sämre än min gammla nokia från början av stenåldern..:mad:

2772702 Vad äre som är skit me´ 3 :va

Utveckla..!

Det verkar vara stor skillnad på engelsk/amerikansk skit och svensk skit :va
Impulsköpte en telefon av dem när de var rätt nya, har aldrig blivit mer lurad.
Många dolda höga priser, dålig mottagning, telefonerna är omprogramerade så de inte gör annat än felar.. sen lura de av mig ännu mer pengar när jag ville avsluta skiten, kommer aldrig mer befatta mig med detta företag om de så bjuder på telefon och alla samtal!

Ringer du för 400 :- / mån så kan du ta tele2 fastpris. 3000 minuter, 3000 sms, 3000 mms per månad för 499kr. Det har jag o nu ringer man folk som man annars inte hade så mkt kontakt med.

Bra sällskap när man kör bil mm.

K800i är telefonen du ska ha iaf men sen vad det är för abonnemang som passar är en annan femma. Bäst täckning överlag= Telia. Själv har jag comviq och är mer än nöjd, både med pris och täckning och antal problem. Jag har haft mitt comviq-nummer i snart 10 år och jag kan säkerligen räkna antal problem på en hand. Däremot hade vi nåt annat skit på jobbet ett tag (vodafone?) som vi bytte efter bara ett halvår pga för mycket fel.

Ringer du för 400 :- / mån så kan du ta tele2 fastpris. 3000 minuter, 3000 sms, 3000 mms per månad för 499kr. Det har jag o nu ringer man folk som man annars inte hade så mkt kontakt med.

Bra sällskap när man kör bil mm.

Det är ett bra val med fastpris. Själv tog jag tele2 smart. 169:-/månad men alla samtal kostar endast 69 öre i öppningsavgift oavsett hur länge dem varar och oavsett vem man ringer till :tummenupp Sms och mms kostar också 69 öre styck.

Har haft min W850i sen oktober. Schysst telefon men finns lite småsaker jag retar mig på. Glappet i slide-luckan har blivit ganska stort (kunde man iofs räknat ut). Sen brusar MP3 spelaren väldigt mycket (bara min eller alla har det problemet?) Har testat rippa egna MP3:or med hög bitrate e.t.c. Lika mycket brus ändå. Har även testat lite olika lurar men bruset finns där hela tiden.
Kameran lider som så många andra av att den kräver väldigt mycket ljus. Men när allting stämmer så blir det bra bilder för att vara en telefon.

Har kopplat bort 3G:n eftersom batteritiden blev medioker med den igång. Annars tycker jag den klarar sig länge. Använder ändå MP3 spelaren friskt.

Så överlag väldigt nöjd. Hoppas man kan få bort bruset i lurarna sen är den kanon :tummenupp

Jag är nöjd med min W850i, rekomenderas!:tummenupp

Jag har inte märkt av något brus i min w850...men jag kanske har dålig hörsel, vem vet. :tungan

Jag är jäkligt nöjd med min telefon iaf, tyckert det är sjukt bra ljud när man spelar mp3..

Track ID är en fenomenal uppfinning!

:tummenupp

Har haft min W850i sen oktober. Schysst telefon men finns lite småsaker jag retar mig på. Glappet i slide-luckan har blivit ganska stort (kunde man iofs räknat ut). Sen brusar MP3 spelaren väldigt mycket (bara min eller alla har det problemet?) Har testat rippa egna MP3:or med hög bitrate e.t.c. Lika mycket brus ändå. Har även testat lite olika lurar men bruset finns där hela tiden.
Kameran lider som så många andra av att den kräver väldigt mycket ljus. Men när allting stämmer så blir det bra bilder för att vara en telefon.

Har kopplat bort 3G:n eftersom batteritiden blev medioker med den igång. Annars tycker jag den klarar sig länge. Använder ändå MP3 spelaren friskt.

Så överlag väldigt nöjd. Hoppas man kan få bort bruset i lurarna sen är den kanon :tummenupp

Shit vad har jag köpt:skrämd

Jag har inte märkt av något brus i min w850...men jag kanske har dålig hörsel, vem vet. :tungan

Jag är jäkligt nöjd med min telefon iaf, tyckert det är sjukt bra ljud när man spelar mp3..

Track ID är en fenomenal uppfinning!

:tummenupp

:tummenupp Låter ju jätte bra det är väldigt mycket mp3 spelare jag tänker ha den till

Last edited:
Köpte en Samsung E-900 för en vecka sen. Akta dig för den...

Skitsnygg, men skitjobbig. förutom att den e omständig i tex. meddelandehantering så är touchknapparna så JÄVLA lättåtkomliga att man hamnar på noll när man är skitlångt in i menysystemet:mad:

Hade K750i innan, det är en riktig telefon ihop med de andra liknande SE.

Jag tecknade även Tele2 smart. 85:-/mån i fast avgift. sen betalar man bara uppkopplingsavgiften 0,69:-/samtal till alla nät.

tycker att det verkar bra iaf.

// lämnar kvar inlägget som varning till andra mobilköpare:gnissla

Bifogat

• Samsung_SGH-E900.jpg
    Samsung_SGH-E900.jpg
    14.9 KB · Visningar: 19
Last edited:
Jag är toknöjd med min W850i. Ville bara säga det.

Jag är toknöjd med min W850i. Ville bara säga det.

Bara jag som irriteras av brus när man lyssnar på MP3:or?? Är ett väldigt tydligt brus när man lyssnar på "tyst" musik (ex klassiskt).
Om ingen annan har det så får man kanske reklamera och höra vad SE tycker om det.

Bara jag som irriteras av brus när man lyssnar på MP3:or?? Är ett väldigt tydligt brus när man lyssnar på "tyst" musik (ex klassiskt).
Om ingen annan har det så får man kanske reklamera och höra vad SE tycker om det.

Jag har inget brus i min lur! Är nog läge för dig att reklamera! Brus till favoritmusiken kan ju driva en till vansinne. :gnissla

Har en K750i som jag är mkt nöjd med! Dock skulle jag ha valt en K800i nu istället då den är snäppet bättre.

Ingen som har koll på norska kontantkortsoperatörer? Lite segt att betala NOK 7,50;-/min med Telenor kontant när man ska ringa till Sverige. Får leta vidare och fråga kollegerna...

SE släpper sin nya W880 på Fredag den 23e...
Kanske kan vara någe, verkar nice, endast 9.4 mm tjock...

Svårt att säga då man bara sett den på bild, men nytt brukar ju vara bra.

Har Telia abonemang genom jobbet, har inget att klaga på.
Skulle aldrig i livet byta bort telia mot comviq, tele2 eller liknande.

Hade oxå en Samsung förut,usch o fy...
Snygg design va det, men pruttiga menyer och knappar...

Last edited:
Last edited:
Har haft min w850 i 3 dagar och än så länge är jag toknöjd grymm lur helt enkelt mp3 spelaren används flitigt.. Enda strulet är att nu ska :tuttar ha en ny lur också :gnissla

*/ ?>
Back