Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Impulsköpte en telefon av dem när de var rätt nya, har aldrig blivit mer lurad.2772702Vad äre som är skit me´ 3![]()
Utveckla..!
Det verkar vara stor skillnad på engelsk/amerikansk skit och svensk skit![]()
Jag tror att det kan bli sony ericsson W850i
http://www.tre.se/templates/MobilePage.aspx?id=27089&color=Sony Ericsson W850i Black&bt=18&cart=e
INTE nödvändigtvis med tre abonnemang!
Ringer du för 400 :- / mån så kan du ta tele2 fastpris. 3000 minuter, 3000 sms, 3000 mms per månad för 499kr. Det har jag o nu ringer man folk som man annars inte hade så mkt kontakt med.
Bra sällskap när man kör bil mm.
Har haft min W850i sen oktober. Schysst telefon men finns lite småsaker jag retar mig på. Glappet i slide-luckan har blivit ganska stort (kunde man iofs räknat ut). Sen brusar MP3 spelaren väldigt mycket (bara min eller alla har det problemet?) Har testat rippa egna MP3r med hög bitrate e.t.c. Lika mycket brus ändå. Har även testat lite olika lurar men bruset finns där hela tiden.
Kameran lider som så många andra av att den kräver väldigt mycket ljus. Men när allting stämmer så blir det bra bilder för att vara en telefon.
Har kopplat bort 3G:n eftersom batteritiden blev medioker med den igång. Annars tycker jag den klarar sig länge. Använder ändå MP3 spelaren friskt.
Så överlag väldigt nöjd. Hoppas man kan få bort bruset i lurarna sen är den kanon![]()

Jag har inte märkt av något brus i min w850...men jag kanske har dålig hörsel, vem vet.![]()
Jag är jäkligt nöjd med min telefon iaf, tyckert det är sjukt bra ljud när man spelar mp3..
Track ID är en fenomenal uppfinning!
![]()

Jag är toknöjd med min W850i. Ville bara säga det.
Bara jag som irriteras av brus när man lyssnar på MP3r?? Är ett väldigt tydligt brus när man lyssnar på "tyst" musik (ex klassiskt).
Om ingen annan har det så får man kanske reklamera och höra vad SE tycker om det.

SE släpper sin nya W880 på Fredag den 23e...
Kanske kan vara någe, verkar nice, endast 9.4 mm tjock...
Svårt att säga då man bara sett den på bild, men nytt brukar ju vara bra.
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |