vilken linje går du ?

du går

• Antal röstningar
    0
lasse kongo skrev:
2595314 nej tjockisar brukar inte vara så poppis hos damerna

neerå, jag är inte fet, inte ens lite.:gnissla måste gå upp nu, det finns inte så många skinnställ i min storlek.

men man kan ju välja annat oxå, finns 2 dagens rätt osv. :tummenupp

erkänn nu, lite avis :arsele :arsele :D

Last edited:
wINBLAD skrev:
2595368 neerå, jag är inte fet, inte ens lite.:gnissla måste gå upp nu, det finns inte så många skinnställ i min storlek.

men man kan ju välja annat oxå, finns 2 dagens rätt osv. :tummenupp

erkänn nu, lite avis :arsele :arsele :D

nää något skit måste det ju vara... inga brudar på skolan,,, bajs i maten ??

hehe, tror du nån brud vill gå abb ?:D, nejdu, maten är väl det bästa med skolan :D

Cyren skrev:
2618390 Natur/Marinbiologi :arsele

10v segling i karibien i trean ingår! :yoparty
NU blev ja däremot jäävligt avis!! :bow:drool:bow

Cyren skrev:
2618390 Natur/Marinbiologi :arsele

10v segling i karibien i trean ingår! :yoparty

Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty
nu vart du lite avis va:arsele :tungan

Söderen_ skrev:
2623152 Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty

Vad hade du för betyg? var man tvungen att ha bra betyg?

Söderen_ skrev:
2623152 Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty
Men du får inte NV kompetens :pannkyss

Hade iofs inte bangat på något slappare, börjar på matte D nästa vecka och jag går första terminen i tvåan liksom :huvet

Men jag har 10+3 veckor segling + ca 4 komp + 3 veckor apu. Så det är lite mer än 10 iaf, men alla dessa seglingar och så gör att man måste plugga som ett djur när man väl är i skolan :mad:

Söderen_ skrev:
2623580 nä inte speciellt. jag hade 210 och det var precis på gränsen typ.
Vad går du för skola? varför sökte inte jag dit? :D jag hade ju lätt kommit in med 290!

Last edited:
ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...
nyss ringde det en IDIOT som tjatade om EVK möte...fan va Galen ja blir...nus ka ja ut o köra hoj som fan...enda sättet att komma bort från all skit...då koncentrerar man sig bara på sig själv o ingen annan...:gnissla

_h2o skrev:
2624008 ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...
nyss ringde det en IDIOT som tjatade om EVK möte...fan va Galen ja blir...nus ka ja ut o köra hoj som fan...enda sättet att komma bort från all skit...då koncentrerar man sig bara på sig själv o ingen annan...:gnissla

Åka hoj är fett bra som avbrott i pluggandet, men att bara åka motorcykel och inte plugga alls är ingen bra grej :gnissla Speciellt inte om man redan går iv :D

_h2o skrev:
2624008 ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...

Va ska du göra med ditt liv köra hoj... och vem ska betala det skolan? knappast kanske ska börja plugga?

Back