vilken linje går du ?

du går

• Antal röstningar
    0
lasse kongo skrev:
2595314 nej tjockisar brukar inte vara så poppis hos damerna

neerå, jag är inte fet, inte ens lite.:gnissla måste gå upp nu, det finns inte så många skinnställ i min storlek.

men man kan ju välja annat oxå, finns 2 dagens rätt osv. :tummenupp

erkänn nu, lite avis :arsele :arsele :D

Last edited:
wINBLAD skrev:
2595368 neerå, jag är inte fet, inte ens lite.:gnissla måste gå upp nu, det finns inte så många skinnställ i min storlek.

men man kan ju välja annat oxå, finns 2 dagens rätt osv. :tummenupp

erkänn nu, lite avis :arsele :arsele :D

nää något skit måste det ju vara... inga brudar på skolan,,, bajs i maten ??

hehe, tror du nån brud vill gå abb ?:D, nejdu, maten är väl det bästa med skolan :D

Cyren skrev:
2618390 Natur/Marinbiologi :arsele

10v segling i karibien i trean ingår! :yoparty
NU blev ja däremot jäävligt avis!! :bow:drool:bow

Cyren skrev:
2618390 Natur/Marinbiologi :arsele

10v segling i karibien i trean ingår! :yoparty

Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty
nu vart du lite avis va:arsele :tungan

Söderen_ skrev:
2623152 Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty

Vad hade du för betyg? var man tvungen att ha bra betyg?

Söderen_ skrev:
2623152 Bara 10 veckor? jag har praktik hela trean förutom 6 veckor i ett racingstall någonstans ute i den vida världen:yoparty
Men du får inte NV kompetens :pannkyss

Hade iofs inte bangat på något slappare, börjar på matte D nästa vecka och jag går första terminen i tvåan liksom :huvet

Men jag har 10+3 veckor segling + ca 4 komp + 3 veckor apu. Så det är lite mer än 10 iaf, men alla dessa seglingar och så gör att man måste plugga som ett djur när man väl är i skolan :mad:

Söderen_ skrev:
2623580 nä inte speciellt. jag hade 210 och det var precis på gränsen typ.
Vad går du för skola? varför sökte inte jag dit? :D jag hade ju lätt kommit in med 290!

Last edited:
ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...
nyss ringde det en IDIOT som tjatade om EVK möte...fan va Galen ja blir...nus ka ja ut o köra hoj som fan...enda sättet att komma bort från all skit...då koncentrerar man sig bara på sig själv o ingen annan...:gnissla

_h2o skrev:
2624008 ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...
nyss ringde det en IDIOT som tjatade om EVK möte...fan va Galen ja blir...nus ka ja ut o köra hoj som fan...enda sättet att komma bort från all skit...då koncentrerar man sig bara på sig själv o ingen annan...:gnissla

Åka hoj är fett bra som avbrott i pluggandet, men att bara åka motorcykel och inte plugga alls är ingen bra grej :gnissla Speciellt inte om man redan går iv :D

_h2o skrev:
2624008 ja går iv för ja har skitit is kolan i alla år för ja har haft fullt upp med mc-åkningen! funderar på att hoppa av skiten för det e bara fittlärare där...

Va ska du göra med ditt liv köra hoj... och vem ska betala det skolan? knappast kanske ska börja plugga?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman