vilken linje går du ?

du går

• Antal röstningar
    0
Madass_ skrev:
2631877 Bild och form just nu men ska börja på Bygg :tummenupp .
Palla alla fjolliga tjejer som bara ritar :huvet

aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.

de som e så jävla gött e att vi har de så jävla slappt än så länge:D har kompisar i både natur å samhäll på samma skola å dom har hur mycke som helst å göra, typ snittar 2 prov i veckan:D. vi har typ ingenting:)

fast fan idag blev de inte lika kul när vi fick vårat schema för vårterminen. FY FAN VA SEGT DE BLEV. går till 4 varje dag utom torsdag då de va 3 lr nåt. börjar 8 alla dagar utom 3 dagar i veckan, 10 en dag och 8 lr 11 varannan fredag.
typ nu har jag hur schtek schema som helst:huvet

börjar dra ihop sej till jullov snart BTW:yoparty denna terminen har gått sjutk fort.

jag går restaurang linje, det är soft, men negativa är väll att man väger 10 kg för mycket när man går ut 3:an :gnissla

125_next skrev:
2530268 Men det kan ju bli för mkt bilar ju :P Men ett annat exempel volten är en slang på en kompresor och själva trycket är ampernen asså eller kasnke tvärt om ? :va

Eller att volten är en slang och amperne själv styrkan på hur mkt luft det komemr i slangen?
:3freak
späning kittlas amphere dödar :cdevil

Äckelteknik med inriktning på datorer typ.. programmering, cisco-nätverkskurs och blä! :huvet

gick NV-teknisk med IT som inriktning... ganska osocial linje men fick många schyssta polare :P

Du får definitivt inte jobb utan att plugga vidare.

t4pp3r skrev:
2634955 aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

fast jag går inte ren bild å form. teknik med industriell design som inriktning.

de som e så jävla gött e att vi har de så jävla slappt än så länge:D har kompisar i både natur å samhäll på samma skola å dom har hur mycke som helst å göra, typ snittar 2 prov i veckan:D. vi har typ ingenting:)

fast fan idag blev de inte lika kul när vi fick vårat schema för vårterminen. FY FAN VA SEGT DE BLEV. går till 4 varje dag utom torsdag då de va 3 lr nåt. börjar 8 alla dagar utom 3 dagar i veckan, 10 en dag och 8 lr 11 varannan fredag.
typ nu har jag hur schtek schema som helst:huvet

börjar dra ihop sej till jullov snart BTW:yoparty denna terminen har gått sjutk fort.

Grattis, just nu har vi de fan hårdare än naturarna på skolan..ligger före dem i matte osv:3freak

Men stackars dig, börjar 8 varje dag utom 2 pga. att jag valt bort kurser...

OBS, går också teknik, första året..:gnissla

prulle skrev:
2635075 JAha du mennar 3 år och sen inget jobb? :hihi

Precis. Sen att det är värdelöst tråkigt och helt crap gör inte saken bättre.

Edit: Vad händer i helgen då? Ere krök eller?

Last edited:
t4pp3r skrev:
2634955 aaah vaffan har du emot brudar som ritar? finns inget mer chill än å gå in på en estetlektion å bara chilla gärnet.

Jag är en själv, och har gått i en klass med 27 st likadana. Jag måste få byta miljö helt enkelt :tungan

Itacha75 skrev:
2635212 Precis. Sen att det är värdelöst tråkigt och helt crap gör inte saken bättre.

Edit: Vad händer i helgen då? Ere krök eller?
Niet fucking anning vi måste fan se till att det blir det. på lörda för lörda daga ska jag köra enduro troligen.

Back