Vilken klass tänker du köra 2007

Multipoll för dig som kör flera klasser

• Antal röstningar
    0
Gustav O skrev:
2625064 Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre. ;)
Blir det färre aktiva i klassen för att man delar hoj? Trodde att det blev fler:confused:

Gustav O skrev:
2625064 Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre. ;)

Han menar 38 hojar x 3 förare = 114 förare.....

Men OM jag kommer ihåg rätt..
Så var det 62 team som kvalade på premiären = ca 186 förare.

Mäktigt mycket folk var det ialla fall.
Tror det var största startfältet någonsin på Anderstorp.
//
Benny

RR:Benny skrev:
2625414 Han menar 38 hojar x 3 förare = 114 förare.....

Men OM jag kommer ihåg rätt..
Så var det 62 team som kvalade på premiären = ca 186 förare.

Mäktigt mycket folk var det ialla fall.
Tror det var största startfältet någonsin på Anderstorp.
//
Benny
67 st som kvalade och 62 som fick starta
http://www.erf.nu/Tabell/Anmalningar.asp?S=4&EventID=568

Nästan 200 förare :tummenupp

Gustav O skrev:
12,66 ekipage. Hmmm, Humlan yrade nog. Måste väl ha menat 38 team anmälda, och det borde du fatta din lille spjuver.

Peno skrev:
2625472 12,66 ekipage. Hmmm, Humlan yrade nog. Måste väl ha menat 38 team anmälda, och det borde du fatta din lille spjuver.
Eller så syftade han på pollen i den här tråden kanske :gnissla

Ska vi släppa bomben nu? ;)
Det börjar bena ut sig en plan för ERF nästa år.
Det är vad pengar och tid möjligt kan sträcka sig till 2007.
Kommer nog köpa en gatsoffa1000cc närmsta veckan.
Sen får vi se vad tempot räcker till, planen är brno till våren och se om det går att få nån snurr på sig själv och gunghästen ;)

SKall göra comeback. Men denna gång blir det R1000 :tummenupp

250r sa klart - fast i england

om det sura engelska forbundet tillater, sa blir det mojligvis en helg i sverige oxo. far se hur langt pengarna racker...

erf med en r6-06 blir det,med på noterna är även oscar lawner och som tredje patric clifford om de inte ska dela på a och b förare vilket vissa rykten säger.trams.

Tänkte våga mig runt några varv i R600. Men bara om jag bli snabb nog att kvala in. Eller ja annars också. :rolleyes:

magnus_moss skrev:
2625971 Hur är dom sura? Nyfiken...

jag ville hem och kora ett 250r rajs tidigare i ar, men de gav mig inte starttillstand "utomlands" for jag hade inte ratt licens.. fastan jag papekade att jag har gjort battre ifran mig och tavlar pa en hogre niva an manga med "ratt" licens

tallner skrev:
2626219 jag ville hem och kora ett 250r rajs tidigare i ar, men de gav mig inte starttillstand "utomlands" for jag hade inte ratt licens.. fastan jag papekade att jag har gjort battre ifran mig och tavlar pa en hogre niva an manga med "ratt" licens

SVEMO är precis lika hopplösa och griniga lösingen ärdansk licens, danska förbundet är väldigt smidiga att ha och göra med och de utfärdar gärna starttillstånd till allehanda arrangemang.

tallner skrev:
2626219 jag ville hem och kora ett 250r rajs tidigare i ar, men de gav mig inte starttillstand "utomlands" for jag hade inte ratt licens.. fastan jag papekade att jag har gjort battre ifran mig och tavlar pa en hogre niva an manga med "ratt" licens
Låter inte som någon vidare anpassning till EU. Det borde vara allas rätt att tävla var de vill om det finns öppna tävlingar.

Boris JR skrev:
2626295 SVEMO är precis lika hopplösa och griniga lösingen ärdansk licens, danska förbundet är väldigt smidiga att ha och göra med och de utfärdar gärna starttillstånd till allehanda arrangemang.

För att få licens i Sverige måste man vara Svensk medborgare. Skulle gissa att det är rätt stor risk att samma krav ställs utomlands också. Att vara medborgare i det landet man ansöker om licens.

I Sverige så är väl t.o.m våran b-licens en internationell licens. Dvs man får tävla utomlands i alla länder som är FIM medlemmar eller nått liknande..

Axxexs skrev:
2626426 För att få licens i Sverige måste man vara Svensk medborgare. Skulle gissa att det är rätt stor risk att samma krav ställs utomlands också. Att vara medborgare i det landet man ansöker om licens.

nix. jag ar helsvensk :tummenupp med svenskt pass, men engelsk licens

Last edited by a moderator:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka