Mad Moose skrev:2606793Förhoppningsvis blir det SP250.
Om allt faller på plats blir det i så fall inte på en Aprilia utan en ???.![]()
.... Kawasaki ER6!!!
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mad Moose skrev:2606793Förhoppningsvis blir det SP250.
Om allt faller på plats blir det i så fall inte på en Aprilia utan en ???.![]()
Vad innebär varmans serie, är det helt fritt typ run what you bring?TT-RACING skrev:2607255Lite fel land kanske men vi har en Varmans serie här som drog igång i år så den blir det!!
En intressant fråga är varför så många väljer Rookie 600.GSXR1100R skrev:2620064Som vanligt är det ERF & R-600 som är dom populäraste klasserna, kul att se hela 119 st röster, det är många aktiva RR förare på SH![]()
Run what you brung, pucko.GSXR1100R skrev:2607702Vad innebär varmans serie, är det helt fritt typ run what you bring?
De är inte karlar nog att hantera en fet 1000-kubikare. 1000 kubik är meningen med livet, det vet alla.sandstream skrev:2620111En intressant fråga är varför så många väljer Rookie 600.
Finns det fler hojar att få tag på? Anser folk att det är lättare att köra en 600:a?
Vi fega o långsamma måste ju få ha en klass med.sandstream skrev:2620111En intressant fråga är varför så många väljer Rookie 600.
Finns det fler hojar att få tag på? Anser folk att det är lättare att köra en 600:a?
Det tror jag inte. Har blivit omkörd av massor av små 600samuel w skrev:2620430Vi fega o långsamma måste ju få ha en klass med.![]()
Jo kan nog hålla med om att det krävs sin man när det ska förklaras för depågrannen som körde om med sin 600ccsandstream skrev:2620433
Men jag håller med Valmers, 1000cc är för män![]()
sandstream skrev:2620111En intressant fråga är varför så många väljer Rookie 600.
Finns det fler hojar att få tag på? Anser folk att det är lättare att köra en 600:a?
GSXR1100R skrev:2620064Som vanligt är det ERF & R-600 som är dom populäraste klasserna, kul att se hela 119 st röster, det är många aktiva RR förare på SH![]()
ceasar skrev:2620475119 av 27 000 är väl inte så många? 0,44% av SH:s medlemmar tävlar i RR... Skandal?
Depåbitchen skrev:2620484Det finns ca: 600 licensierade förare i sverige och 119 av dom hänger här på Sporthoj = ca 20%. Knappast skandal.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |