Vilken klass tänker du köra 2007

Multipoll för dig som kör flera klasser

• Antal röstningar
    0
Tanken är att köra ERF i år och att ha en hoj som håller. Kör väl på med RapidoRacing #99 men med ett annat gäng än i år.

har inte bestämt mig men kör jag blir det R600 lr ERF vill kunna köra en hel säsong och ha råd inte gå på knäna inför fogden......

Vet inte riktigt vad det blir nästa år, mer än att något ska det bli.
Hojen är såld, vad som ska shoppas återstår att se.

ERF. Sen får jag se till våren om jag ska köra nåt i R1000. Tänkte gjort det i år men körde så genuint uselt under våren/försommaren (och resten av säsongen också iofs) att jag fann det lönlöst :näsblod

Martinus skrev:
2603840 Jasså, ja som trodde du bara skulle vara teamchef nästa år. :)
Ord som dessa kan lätt ge dig stickor i baken från avbytarbänken 2007 :D
Hade du undvikit ordet bara så hade det varit ok, men bara teamchef låter som om du inte har förstått vad en teamchef gör, utan en bra teamchef så blir det ingenting.

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2604041 Ord som dessa kan lätt ge dig stickor i baken från avbytarbänken 2007 :D
Hade du undvikit ordet bara så hade det varit ok, men bara teamchef låter som om du inte har förstått vad en teamchef gör, utan en bra teamchef så blir det ingenting.

Skrev såklart fel. Betydelsen av "bara" syftar på ordet "endast". Pga. det stora ansvaret som åligger teamchefen blev jag förstås orolig att din roll som förare skulle kunna ha en negativ inverkan på ditt ledarskap. :pannkyss

Martinus skrev:
2604535 Skrev såklart fel. Betydelsen av "bara" syftar på ordet "endast". Pga. det stora ansvaret som åligger teamchefen blev jag förstås orolig att din roll som förare skulle kunna ha en negativ inverkan på ditt ledarskap. :pannkyss
Du menar att jag är bättre på att vara teamchef än att köra :mad:

GSXR1100R skrev:
2605239 Du menar att jag är bättre på att vara teamchef än att köra :mad:

Har svårt att tänka mig att du inte skulle vara bättre på det mesta än att just köra. :D

Martinus skrev:
2605389 Har svårt att tänka mig att du inte skulle vara bättre på det mesta än att just köra. :D
Och det kommer från han som vurpade i första kurvan på Åsens ERF :D

Förhoppningsvis blir det SP250.
Om allt faller på plats blir det i så fall inte på en Aprilia utan en ???. :rolleyes:

Jag kommer om jag får upp farten dvs inte komma sist köra något enstaka R600 chicken race.

Jag ska träna och åter träna och målet är att få upp sådan fart att jag kan kvala in till Rookie 600 på Sviesta. Möjligtvis också motsvarande tävling på Gelleråsen. Det är de två banor man har vettigt avstånd till och möjlighet att få upp nån slags fart på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT