Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P@trik skrev:Vänder på frågan,och undrar alltså vilken hoj bortsett från guldvingen(det är fan ingen hoj) som du inte vill äga..
Sportboxern ligger högt upp på min lista..
Överhuvutaget bmw som jag tycker bygger ganska könslösa hojar,mycket teknik men ingen känsla..
Långa farbron skrev:Jopp,men sen har väl porsche gjort en kaffebryggare ihop AEG (?) också
Edit: Fel av mig,Siemens skall det vara.
http://www.hallbacks.se/vitvaror/?pid=23075&referer=http://www.kelkoo.se
Rigge skrev:Jag skulle inte vilja äga en offroadhoj som nån förstört genom att sätta på 17" hjul. När man kört 20+ mil i regn blir man ganska avundsjuka på folk som åker Goldwing, stora BMW, Pan European och sånt, då skulle jag lätt byta.
Håller med, men många kids vill bara ha den nyaste modellen av allt, även video, tv, mobil, klocka mm.ozeo skrev:hellre en skithoj i garaget än ingen alls![]()
stordrulen skrev:Näää Katanan är en kulthoj![]()
En som jag tycker är riktigt ful är Honda Cbr1000f typ -88,
ser ju ut som den är guten i plast.
Firefly skrev:Den är ju så grymt cool... Kolla upp lite siffror om den och ändra åsikt...
marten_larsson skrev:Såg en annons på blocket i veckan, en "vanlig" hoj med 250 bakhjulshästar, givetvis turboladdad, men det var en 750. http://www2.blocket.se/view/3259536.htm?caller=lu_s&l=0&c=1&city=11
När man ser sånna prylar blir Münch Mammut väldigt blek, för prestanda är ju det enda den har att komma med.![]()
Man får väl bygga om skiten?Miss_Orchidee skrev:om jag bara fick åka HD resten av mitt liv så skulle jag nog lägga ner det.....då har man ju tappat allt det där smidiga agresiva som är så roligt
att glida runt bara för att glida är inte mig grej helt enkelt......
twinner skrev:En förbannad R1 eller Gixxer!!!!! Finns det nåt tråkigare än rad4?
NO_FEAR skrev:Tycker bara att alla här ska veta att det går att åka riktigt fort med HD också.
Jag är ingen HD älskare, tvärtom. Tycker inte om dom. Men vill ändå ge dom en ärlig chans.
Har en polare som kör en HD Sportster 1200. Lite trimmad.
Han drog bl.a. ifrån sin bror som körde R6:a på 0-100.
traktorer har dom också gjort.johanrehn80 skrev:De har gjort motorer till dammsugare också
P@trik skrev:0-100 går dom flesta custom riktigt bra,men sen då...
Och inte fan skulle jag vilja knäskrapa med en HD.
NO_FEAR skrev:Och jag är rättså övertygad om att många här inne inte haft en chans att hänga på den här killen med HD:n på en kurvig väg även om ni åker på lite häftigare pvc-raketer.
Just my 50cents.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti