Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med ,det är konstigt.sgtpepper skrev:Jag talade om vad jag själv inte skulle vilja köra. Jag har full respekt för att folk med handikapp väljer en trike framför att inte köra hoj alls.
Men man ska inte glömma att det finns många som kör trike utan att vara handikappade för fem öre, det är konstigt.
Jag skulle inte tveka att köpa en Skoda om jag behövde en bil. Att det skulle vara ett B-märke håller jag inte med om, självklart är BMW/Mercedes/Volvo/etc mer påkostade, men det återspeglar sig ju också i priset.jompa54 skrev:Om ämnet skulle va om bilar skulle d givna svaret vara Skoda, ett riktigt b-märke i bilindustrin...bland mc e d svårare..nåt riktigt b-märke finns väl egentligen inte bland mc? Men d äldre BMW modellerna m för mycke plast på känns som modeller man helst slipper gränsla.
Ja, men en stor del av dom är tyskar, det kan ju ses som ett slags handikapp.sgtpepper skrev:Men man ska inte glömma att det finns många som kör trike utan att vara handikappade för fem öre, det är konstigt.
Ja just det Stellan...Öhh va.Poacher skrev:exakt when the worst comes to the worst.
Det är ju lätt att gasta, men åker man vekligen hellre bil än hoj?
Vad menas?Turture skrev:Ja just det Stellan...Öhh va.![]()
Det var väl ungefär det ja mena.Vadå gasta?Poacher skrev:Vad menas?![]()
Det var en kommentar om att nån skrev att han alrdrig skulle åka trike, men då menade jag att om det värsta hände och man kanske blev förlamad, skulle man då hellre köra bil än trike.Turture skrev:Det var väl ungefär det ja mena.Vadå gasta?
Jag visste inte att vi skulle väga in eventuella framtida handikapp i ekvationen. Jag utgick från mig själv i detta nu och med de förutsättningarna kan jag säga att jag INTE skulle vilja äga en trike.Poacher skrev:Det var en kommentar om att nån skrev att han alrdrig skulle åka trike, men då menade jag att om det värsta hände och man kanske blev förlamad, skulle man då hellre köra bil än trike.
Den är ju så grymt cool... Kolla upp lite siffror om den och ändra åsikt...UrbanTiger skrev:Münch Mammuth
![]()
speciellt vikten.Firefly skrev:Den är ju så grymt cool... Kolla upp lite siffror om den och ändra åsikt...
Man kan ha kul med en sån ocksåsandstream skrev:En 125:a....
P@trik skrev:Överhuvutaget bmw som jag tycker bygger ganska könslösa hojar,mycket teknik men ingen känsla..
Nähe, och vad skulle vara en sporthoj om inte en ZX-9R är det?CorbenDallas skrev:Mellanraderna så menar jag att ZX9an kanske inte heller är en sporthoj...![]()
Firefly skrev:Den är ju så grymt cool... Kolla upp lite siffror om den och ändra åsikt...
Nisse Järnet skrev:Man kan ha kul med en sån också![]()
Svårt fråga! Måste nog va CB 250 eller nån HD variant. Hatar dom inte, men det är inte min grej riktigt. Fast jag tar ju hellre nån av dom än ingen alls!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |