laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Ort
- Nyköping
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Bland tusenkubikarna kommer R1M bli stekhet bland samlare världen över, garanterat. Kanske också nån av CBR1000SP-modellerna? Ligger väl magi i att de blivit pimpade direkt från fabrik.Ja, då blir ju frågan vilka intressanta hojar som står som lägst just nu? Kan tänka mig att äldre KTM med v-twin kommer att gå upp. Tusenkubikarna innan antispinn, abs osv?
Fabrikspimp är väl annars något som Ducati måste ha rekord i. Hur många kombinationer av R, S och P har de inte på sina modeller?

 
                     
 
		 
 
		 
 
		 Hörru en grushoj som levt som en sån förtjänar i snart 20 år är välservad och fungerande men saknar den gruseksem och slitage så är den antingen inte körd eller körd av en som kör som en kärring o grushoj aldrig skulle haft
Hörru en grushoj som levt som en sån förtjänar i snart 20 år är välservad och fungerande men saknar den gruseksem och slitage så är den antingen inte körd eller körd av en som kör som en kärring o grushoj aldrig skulle haft 
 lc8:an är skottsäker förutom tätningen på vattenpumpsaxel o bränslepump
lc8:an är skottsäker förutom tätningen på vattenpumpsaxel o bränslepump 
 
 
		 rna har aldrig varit billiga men det finns en del fina ex.
rna har aldrig varit billiga men det finns en del fina ex. 
 lc8:an är skottsäker förutom tätningen på vattenpumpsaxel o bränslepump
lc8:an är skottsäker förutom tätningen på vattenpumpsaxel o bränslepump  
		 
 
		 Garanterat -t700 ger mig inga vill ha känslor alls gillar inte motorn alls men alla får tycka vad dom vill jag också
Garanterat -t700 ger mig inga vill ha känslor alls gillar inte motorn alls men alla får tycka vad dom vill jag också 
 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    