Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Ducati 1098 var en sån jävla blöt dröm när den kom, tyvärr var jag bara gammal nog att köra 125a då så det var en dröm som fick läggas på hyllan, och ytterligare på hyllan några år senare när jag insåg hur jäkla dyrt det var att försäkra en sporthoj.
Nu en bra tid senare så hittade jag spontant lillebror 848 på blocket och till min förvåning så gick den att försäkra för en inte helt orimlig peng, dagen efter så skrevs det på och jag hade äntligen fått mig en riktig sporthoj.
Aldrig tidigare känt att jag velat behålla en hoj för evigt men denna prickar rätt på allt.
Horribel komfort, dyrt ägande och ett sånt jävla leende varje gång man sätter sig på den.
Min tidigare drömhoj skalades fort ner i kubik och här hade man fan hittat hem.
Ger den 10/10 pizzor.

Nu en bra tid senare så hittade jag spontant lillebror 848 på blocket och till min förvåning så gick den att försäkra för en inte helt orimlig peng, dagen efter så skrevs det på och jag hade äntligen fått mig en riktig sporthoj.
Aldrig tidigare känt att jag velat behålla en hoj för evigt men denna prickar rätt på allt.
Horribel komfort, dyrt ägande och ett sånt jävla leende varje gång man sätter sig på den.
Min tidigare drömhoj skalades fort ner i kubik och här hade man fan hittat hem.
Ger den 10/10 pizzor.