Vilken färg på fälgarna?

elliott3

Brutal
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Hånda Tusen ÄRR ÄRR
Jag har fått klarlack släpp på min fälgar. Tänkte lacka om dem i vinter. Men jag vet inte vilken färg. Det är en röd/svart 954. Förslag??

vita är ju snyggt. men opraktiskt. annars kanske svart skulle ju kunna va nått.

elliott3 skrev:
Jag har fått klarlack släpp på min fälgar. Tänkte lacka om dem i vinter. Men jag vet inte vilken färg. Det är en röd/svart 954. Förslag??

Vita men som sagt väldigt opraktiskt, lr svarta med som orginal med röd rimstripe.. Fast det kanske är ghay??

De är svarta nu. Men jag tycker de blir lite anonyma. Skulle vilja att de syns lite bättre. Vad tror ni om guld?

elliott3 skrev:
De är svarta nu. Men jag tycker de blir lite anonyma. Skulle vilja att de syns lite bättre. Vad tror ni om guld?

Själva skulle jag valt svart då detta matchar hojen bäst.

Men guld är dock väldigt coolt... :tummenupp Ser ut som dyrare typ magnesium-fälgar då. (Tänker främst på R1 SP och vissa Ducati jag inte vet namnen på.)

//Linus

elliott3 skrev:

Vilken färg som helst, men inte svart. Färgen flyter ihop för mycket med däcket och hjulen ser ut som en "Plåtfälgsförsedd-Volvo-med Vinterdäck".
Heller ingen solid färg.

Brons/Guld/Brun metalic :tummenupp

Edit: /Som tidigare skrivare nämner./

Last edited:
elliott3 skrev:

Jag tycker nog rött. Matchar hojen. Eller strippafärgen o högglanspolera dem... Personligen har jag de där spygröna kwakfälgarna... funderar på lila fälgar, matchar nedre delen av hojen.

Turkos ? :D

Rött lr svart.

chili skrev:
Själva skulle jag valt svart då detta matchar hojen bäst.

Men guld är dock väldigt coolt... :tummenupp Ser ut som dyrare typ magnesium-fälgar då. (Tänker främst på R1 SP och vissa Ducati jag inte vet namnen på.)

//Linus

Du tänkte säga bland annat 748, ällår hur ?

Lånar tråden :

är det någon som har bilder på vita fälgar med polerad kant ?

har inte hittat några här på SH iaf :4skrika

granath_ skrev:
Lånar tråden :

är det någon som har bilder på vita fälgar med polerad kant ?

har inte hittat några här på SH iaf :4skrika

Har det på min fighter. Klicka på avatarbilden till vänster!
<-----

har funderat med på att byta färg ifrån svart. kanske bara köpa fälgstrippes heller lacka om dom i nån annan färg, men vilken skulle passa på min då? det ska inte sticka ut för mycket, och vit tycker jag liknar äldre gsxr 750-1000...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra