Vilken anledning har du till att sitta framför dator just nu(på nyår)?

FreddaAbborre skrev:
Jag blir första som svarar:

Jag har inget och göra.

Du och ni andra är fan inte ensamma. Men jag skyller väll på att jag är hemma med familjen.

Jävla nästa nyår, :fyllisar

Jag är på väg in till badet, tog svängen om här men eg. "skulle jag bara byta musik"

Ni med hundar, finns det inga hörselkåpor/proppar till hundar? :(

MattE. skrev:
Hur fan kan du sova så jävla länge! :kocko

(blev väckt för 2½ timme sen :tomten :D )

prova å komma hem vid halv 6 å lägg dig vid halv 8 tiden på morgonen, så går de hur lätt somhelst :D

Jag har lagat mat hela eftermiddagen och vill bara gå och lägga mig nu... :trött får väl pimpla lite koffein med någon alkohol så kanske man blir på humör zzzzzzz :tomten.....tänkte att jag skulle få lite party spirit här kanske :fyllisar

Ha en bra kväll allihopa :krama

Ädit :hihi menade party SPIRIT

Last edited by a moderator:
Carpe me skrev:
Du och ni andra är fan inte ensamma. Men jag skyller väll på att jag är hemma med familjen.

Jävla nästa nyår, :fyllisar

Jo.. Hemma med familjen. För att jag inte har nåt annat o göra.

(men om en vecka drar jag till alperna oär borta i tre månader. får kompensera en lugn nyårsafton)

Mark skrev:
Ni med hundar, finns det inga hörselkåpor/proppar till hundar? :(

Det finns ju skott-träning, men vissa hundar/hundraser är felavlade (med avseende på just det) och då finns det inte så mycket att göra.

Själv håller jag på med matförberedelser och sedan blir det snask och raketer med familjen :)

Är inte på humör för att festa så jag stannar nog hemma inatt...

Har varken lust eller ork för att göra något. Förresten så kvittar det, "måste vara hemma med familjen". :4skrika

Är het klar och väntar bara tills det är dags att dra. Fest om 1 timme :yoparty

Har inget att göra, därför sitter jag här.
Kollar på race från Valencia i mellan åt, äter god mat och ska se om vi orkar ta oss ner på stan till fyrverkierna.
Vi är för lata för att dricka sprit.

Förbereder fyrverkeriet. Det blir sjukt fett. Ölen får vänta till efteråt.

är full ochj svamlar omkring när dom andra väntar på att jag fixca r lekarna!

Har inget att göra. Pappa arbetar. Mamma åker med honom i bussen (pappa kör buss 17 just nu i göteborg)

Brorsan är på någon fest - 21 åldersgräns och där kommer man självklart inte in. Är ju heller inte på något humör för att festa heller.

Så jag sitter ensam hemma framför datorn och letar efter hojar.

TomK skrev:
Det finns ju skott-träning, men vissa hundar/hundraser är felavlade (med avseende på just det) och då finns det inte så mycket att göra.

Själv håller jag på med matförberedelser och sedan blir det snask och raketer med familjen :)

jo, men svärföräldrarnas jack russel-valp är uppvuxen hos jägare och de sköt alltid utanför deras hus och det var hon helt oberörd av då, men nu darrar hon av skräck och är alldelles uppjagad iallafall. så jag vet inte om hon glömt det eller om hon uppfattar skotten olika, eller om hon kanske inte har nån trygg hundmorsa här som kan säga att det är lugnt. vi kör gäsptekniken på henne, sänder ut att det är heeeelt ofarligt genom att gärspa hela tiden. funkar bra på mindre grejer men när de smäller såhär hela tiden så hjälper nog inget.

anledningen till att jag sitter här är för att jag är uppklädd till tusen och sitter och väntar på karlen som ska hämta bilen.

gott nytt år!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...