Vilken anledning har du till att sitta framför dator just nu(på nyår)?

Precis hemkommen!Käkat god mat å druckit lite å allmänt snack.That´s it.I´m to old for this shit!

sjuk och sjukt depprimerad för att jag är sjuk började redan vid 16:00 blev sjuk runt 23 nykter vid 00:00 och gick hem 00:05

jag blev hemskjutsad av snuten ( 4mil ) pga fylla.. nu sitter ja här o konsentererar mig som faan på¨ o satav rätt! ny år ä faan roligaste tiden på året! :yoparty

btw ska ut o festa snart igen :tummenupp

Ville kolla in läget på SH. Har nyss kommit hem från jobbet. Ska upp tidigt och jobba imorgon så det är ingen idé att dra ut o göra stan nu.

Först å främst måste jag sägg gott nytt år på er alla!

men..................

förbannat, har ont halsen så in nordens nu!! :huvet Trodde min förkylning hade gått över men icke. :(

hoppas ni har det bra! Jag har då haft en jättetrevlig kväll!

Har kommit hem lite tidigt från nyårs firandet... vissa vart lite för fulla! Inte jag då! Gick några flaskor riktig Whisky!

Är lite pigg och har lita att göra nu så det är dräför jag sitter här!

Varit en luuugn nyårsafton för mig. Men jag tycker inte nyår är så speciellt.Känns som en vanlig kväll...
Är förkyld och har ont i halsen. Sitter nedbäddad i sängen och knappar på datorn och kollar på tv. :)

Hoppas att alla haft en skojjig kväll... :banana

// Lena

sitter o ät full helvete. fast det är kul det också. fan en polare sa att han skulle säga upp bekantskapen om vi inte sluta k...., fuck that jag har fan kännt killen i 18 år han får fan ändra sej helvete. så är det. party party nu dricker jag folköl o det är fan bvra. :tomten fick ingsa klappar av han heller men men jag dör inte ändå

Gott nytt allihop! Mitt nyår vart helt ok, träffade en het brud på krogen :tuttar frågade henne om hon ville :banana men hon ville vänta tills i morrn :3freak

:tummenupp

kom hem vid 4tiden igår, har suttit framför datorn sen dess :argpådato
Ska ladda över en subtitle till en film bara, sen ska jag fan titta på film och försöka sova (har 3liter cola, diverse koffein läsker samt 2 koppar kaffe i kroppen). :banana

EisernPferd skrev:
polare sa att han skulle säga upp bekantskapen om vi inte sluta k...., fuck that jag har fan kännt killen i 18 år han får fan ändra sej helvete.

Va? :D

Det blev till slut en lugn och nykter kväll.
Jag åkte iväg till en kompis där dom spelade dvd-trivial pursuit så jag var med och var quiz-master.
Runt halv tolv satte vi oss alla i min bil och drog iväg till Hedemora ute i skogen och började rigga raketer vid en bro en bit utanför.
Sen sköt vi av dom vid tolv och drack pommac.
Sen drog vi tillbaka till Avesta och spelade poker med varandra innan jag avvek och gick hem och drog en virre(kände mig lite förkyld ju) och gick och lade mig.
Nu är jag tokförkyld så Whiskey mot förkylning funkar inte;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra