Vilken anledning har du till att sitta framför dator just nu(på nyår)?

fyllechaffis. svarta pengar är riktiga pengar :tummenupp

folk är bara på fest hos fula, tråkiga dryga människor och dit vill inte jag. dessutom så har jag en hund som inte darrar så mycket när hon får vara med mig och lyssna på musik istället för raketer...

Rasorblade skrev:
jobb!!!jobb!!! :huvet

jobb!!!jobb!!!jobb!!!jobb!!!
jobb!!!

Då är vi två.. fast min arbetsledare har dock försett mig med en alkoholfri päroncider och en ask nobelesse för att piffa upp det. :cpparty

Sitter själv och tjurar för tillfället.
Inte alls på festhumör så det blir nyktert, ska iväg med några snubbar ut i skogen och fira/skjuta raketer vid 22 ungefär.
Skulle vart på fest men jag tog reda på igår att det blev inställt.
Verkar som att man festar vart annat nyår ungefär.

Har fan inga bra optioner..... Sitter å smuttar Bolllinger, brassar av en rake mot grannen emellanåt. Funderar på vart jag ska gå. Är mest par-middagar, känner för hederligt röj/fylla.

:tomten

Empa skrev:
Då är vi två.. fast min arbetsledare har dock försett mig med en alkoholfri päroncider och en ask nobelesse för att piffa upp det. :cpparty

Då får jag väl kontra med Potatissallad och rostbiff och en tvåliters julmust! :D

Själv e man magsjuk och pendlar mellan tvn-toan-datorn...

Ni som har skotträdda hundar, ett tips är att stoppa in vanligt bomull i öronen på dem.

Empa skrev:

Jaha... då är vi tre om det då...
JOBBJOBBJOBBJOBBJOBB... :huvet

Men jag kommer att äta hummer och få dricka champagne vid 12... Inte helt fell änna :D :tummenupp

Last edited:
Tjejen har troligen vinterkräksjuka :zpy så festen pågår utan oss. Lite skönt är det att sitta och pimpla lite rödvin i lugn och ro, men det skulle vara trevligt med lite mer partystämning förstås...

Jag sitter hemma hos min mamma uppe i norrlands skogar och dricker alcoholfri glögg:)
Första nyktra nyåret på 9 år.. Men jag lider inte för det!
Men just nu är det lite tråkigt så gick och kikade lite här!
Gott nytt år!

sirSmokealot skrev:
Jaha... då är vi tre om det då...
JOBBJOBBJOBBJOBBJOBB... :huvet

Men jag kommer att äta hummer och få dricka champagne vid 12... Inte helt fell änna :D :tummenupp

Då kan du ju komma förbi med lite "leftovers".... :hihi

Alla polare är ju ute på parmiddagar (med varandra???) o sånt skit.
Inget kul att va med som 5hjulet så det blev till att sitta hemma.

Stefan skrev:
Samma här, fifan :3freak :huvet

..blira bira å bubbel & fireworks hemma ist :( :rolleyes:

Stefan skrev:

Ungefär som här, plus att sambon jobbar natt och att jag inte har några egna vänner (sanning med modifikation).

Dricker öl ändå.
:fyllisar

Vakar över en tvååring med dubbelsidig öroninflammation och blir bara så jävla aslack på alla raketer som väcker henne stup i kvarten! :mad:

Stuff skrev:
Vakar över en tvååring med dubbelsidig öroninflammation och blir bara så jävla aslack på alla raketer som väcker henne stup i kvarten! :mad:

Life's a bitch and then you (hopefully) die - allvarligt, klart man ska få smälla smällare på nyår. Nu låter du som en gammal pensio. Skål & Gott nytt år! :fyllisar

mjölkar fylletrattarna vid pokerborden och gör min hyperventilerande vovve sällskap :tomten

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra