SSDD skrev:2420340![]()
"Generator kurvan"
Meeh!!!
![]()
fatta!Amatörer , Rookies , Snyt er och torka er bakom öronen!
TRANSFORMATOR KURVAN
Kallas den för att det står/stog en grön transformator uppe i backen i "tangentens" riktning över ån där de flesta som kör av hamnar..
Å den e ball, Fast bara emot Waxholm , nerför ifrån Ellboda är den ju fjollig!
Tänker fortsätta säga Generatorkurva för det är det ända jag fått höra denna säsong.

TRANSFORMATOR KURVAN

Där kan man köra med busan i från en och annan R-1. Skön väg