Vilken är den roligaste banan enligt dig?

Vilken är den roligaste banan enligt dig?

• Antal röstningar
    0
De banorna jag kört rankade i ordning :)

1. Gotland
2. Gelleråsen
3. Sviestad
4. Anderstorp

OF TOPIC! Hur fan kan det INTE finnas någon bana i sthlm? Gotland, jo men där bygger vi den uppenbarligen fetaste banan HA HA :)

OF TOPIC! Hur fan kan det INTE finnas någon bana i sthlm? Gotland, jo men där bygger vi den uppenbarligen fetaste banan HA HA :)

Vi o Vi..gör som Alec bygg en egen,,Gotland är ju uppenbarligen en bra plats med tanke på alla som klagar på ljudet vid dom andra+att det är ju väldigt ostört för alla fabrikanter som vill testa ostört vilket ju banan mest utnyttjas till.
Det är väl kanske den lättaste banan att få åka allmänhetens på skulle jag tro.

I rätt ordning av de jag kört:

1. Knutstorp
2. Gelleråsen (Kalrskoga)
3. Mantorp
4. Sviestad (´Jämnt i toppen dock, sviestad växer på en ;))
5.
6.
7.
8.
9. Kinnekulle (Kul om man ska lära sig våga lägga ner hojen, men kändes rätt trist som racebana räknat. Vilket säkert beror på att den inte ÄR raceklassad, men ändå)

i
Vi o Vi..gör som Alec bygg en egen,,Gotland är ju uppenbarligen en bra plats med tanke på alla som klagar på ljudet vid dom andra+att det är ju väldigt ostört för alla fabrikanter som vill testa ostört vilket ju banan mest utnyttjas till.
Det är väl kanske den lättaste banan att få åka allmänhetens på skulle jag tro.

Jo bra idè! jag kan ju bygga en i garaget eller på balkongen kanske. :rolleyes:

Jag tror att Knutstorp skulle få fler röster om folk bara hade varit där och kört.
Jag tror att folk från Sthlmstrakten,tex som ja själv och dom ovan har kört, Mantorp, Geléåsen, Sviesta, K-Kulle och Gotland. Men att banor som Knutstorp,Falkenberg och Anderstorp ligger för långt borta. Knutstorp är en riktigt härlig bana. Kom och testa ni som inte gjort det än :)

Jag tror att Knutstorp skulle få fler röster om folk bara hade varit där och kört.
Jag tror att folk från Sthlmstrakten,tex som ja själv och dom ovan har kört, Mantorp, Geléåsen, Sviesta, K-Kulle och Gotland. Men att banor som Knutstorp,Falkenberg och Anderstorp ligger för långt borta. Knutstorp är en riktigt härlig bana. Kom och testa ni som inte gjort det än :)

Knutstorp är riktigt trevlig och en god tvåa, men GR är faktiskt lite roligare. Och ja, jag har kört rätt mycket mer på Knudan än GR.

Röstade på kinnekulle för den sliter puckar, ofta och mkt nerlägg :D
Plus för den kuperade terrängen och att det inte är så mkt hårda inbromsningar.

Kanske skulle gilla Knutstorp, inte vart där än..

Mantorp för där är det brett och fint samt att där får man fläska ur lite mer än småbanorna,,,, sen kommer Sviestad för att det är den som är lite hemmabana med Stefan Adam Otto m,fler Goa gubbar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman