Biltmore
Blood Group: Red
Letar duktig firma som pulverlackar fälgar i Stockholm...
Tack
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OK! tack...vet inte om jag ska välja pulverlack eller vanlig på fälgarna...tips?
Har lackat mängder med fälgar (bil) i våtlack hos Intera som jag känner personligen men tyvärr fått inse att den formen av lackering inte är att rekomendera då den INTE!!! klarar utav stenskott mm - PULVERLACK är det enda som fungerar i det långa loppet!!![]()
![]()
![]()
/Fürstenhoff.

Frugans 19" våtlackade och som nu efter 1 månads användning måste blästras rena för att sen pulverlackas då färgen slåppt precis överallt!!
/Fürstenhoff.
Hur bra jag känner dom!!Lämnat ca 40 fälgar hos dem dom senaste 2 åren samt känt Anders i ca 10år eller mer!!
![]()
Intera kommer alltid att vara mitt eller mina kunders förstaval vid repparation - dock så när det kommer till solida fälgfärger så säger jag återigen PULVERLACK & speciel färger som inte går att få i sk pulverlack så är det Intera som gäller!!![]()
/Fürstenhoff.
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |