Vilka hatar ni mest?

Vilka hatar du mest?

• Antal röstningar
    0
ComHem, bara för jag ser dem mest nuförtiden... :mad:

Fast å andra sidan hatar jag Halebop mest, den reklamidén får mig att ALDRIG vilja skaffa Halebop medan ComHem och Eniro mest ser ut som man ska tycka synd om reklamsnubben som kom på idén.

Läser just nu en bok som heter Silverfisken...och jag fattar bara inte vilka förhållanden vissa barn tvingas leva under.

Ok. :3freak

Som DESSUTOM tillverkar Werter's Original. Ni vet reklamen med ungen som springer genom en tok-arisk tysk alpby eller nå't, till sin peddo-farfar som står och rör ihop satans jävla skit-äckliga Werter's.

:rofl
Undrar om det inte var de som jag tänkte på. Toffifee är nog inte snasket, farbror Peddo-Werther är nog det jag har i åtanke.

Last edited:
Parlinogubbarna är utan tvekan de jobbigaste reklamfigurerna på TV just nu, eller räknas Magnus Uggla? :va

Hånglande teens, kankse finns det afrikaner också :gnissla

Vad har du för adress Duckie??
Jag har cirkus 4 lådor med såna där dockor här på jobbet... :tungan
Lär väl vara ett par tusen av vardera.... :D

....Som DESSUTOM tillverkar Werter's Original. Ni vet reklamen med ungen som springer genom en tok-arisk tysk alpby eller nå't, till sin peddo-farfar som står och rör ihop satans jävla skit-äckliga Werter's....

Exakt! :hihi :hihi Den reklamen är nästan värre än den likaledes tyska dubbade pepsodentreklamen som brukar plåga oss. Där allting också är lite föör ariskt och uttryck som "kliniskt" mal om och om igen medan en leende men aptråkig Jörg Haider-lik doktor i vit mengele-rock i en helvit miljö leder min ostimulerade hjärna till märkliga banor

Jag brukar roa mig med att komma på alternativa manuskript till reklamen...
Senaste är Ajax reklamen...
Rockklädd "vetenskapsman" kliver in genom dörren och konstaterar att mamman har ett problem, mamman säger att hon har problem med sin son som springer inomhus med skorna på och gör svarta märken i trappen.
"Vetenskapsmannen" säger: -Inga problem, det här löser vi på ett kick!
Plockar fram Glock och skjuter sonen på fläcken.
Filmen slutar med att mamman och "vetenskapsmannen" ler mot kameran och säger i kör. Inget har sån effekt som en Glock.

Har haft flera andra gällande dom där dj*vla dvärgarna Eniro har..
Dom flesta innebär också skjutvapen av nån anledning... :D

Undrar om det inte var de som jag tänkte på. Toffifee är nog inte snasket, farbror Peddo-Werther är nog det jag har i åtanke.

Werther's rörs ihop av bulgariska enbenta dvärgar, peddo-farfar i reklamen står egentligen med piska och ser till att de stackars dvärgarna jobbar tillräckligt fort (enligt düsk DIN-norm). Ingredienserna är 15% Crayola-krita (beige) och 85% rövsmör (importerad från Flandern). Därav den underbara smaken.

Har haft flera andra gällande dom där dj*vla dvärgarna Eniro har..
Dom flesta innebär också skjutvapen av nån anledning... :D

Haru tänkt på att scenen med enirodvärgen som tar fram en enhjuling är förvillande lik scenen i matrix där datamongot "trollar" fram en triljon hyllor med skjutvapen..!? FräckT!

:kulspruta

Ja, nazisterna gjorde säkert tvålar av judar. Ungefär lika troligt som att de gjorde lampskärmar av deras skinn samt eldare med deras blod i krematorieugnarna.

Hjärntvättning är great!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...