Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2551030i framtiden hoppas jag kunna säga att benelli gör den fetaste för den crossen var riktigt fin![]()
mr_rockster skrev:2551688HUR kan det vara som så att aprilia INTE leder och Husky INTE ligger tvåa. Tänk om man INTE skulle få rösta på det märket man kör själv...![]()

supermoppe skrev:2552625Bara för att yamman är så utmobbad så slänger jag ut en bild på en 05a:

Den är väl rätt ok. Men jag gillar inte lösning på placeringen av batteriet, sen lär det dessutom bli ganska dyrt när man pajar plasten.zpeppy skrev:2553268Själv tycker jag att Highlander har gjort en rätt ball motard!
http://www.highland.se/images/450Road1280x1284.jpg
Den där har jag sett!!Gnutten skrev:2552341KTM och Husqvarna har lett motardtrenden till vad den är nu, visst Husaberg har
kämpat också.
För mig är 660 Factory grymmast även om det finns lättare hojar!!
101% carbon och dubba acrapovich om ja kommer ihåg rätthmmm fick nog känslan av att det var din hoj när man var därMANGAN skrev:2553239Och jag på en -06:a...![]()
Edit: röstade Yamaha![]()
Ring Motorhuset i Gävle och fråga om du kan få deras 660.Verkar trögsåld minst sagt....CoRuS skrev:2552572
Men den fetaste är nog Som sagt KTM 660 Factor, men jag skulle aldrig köpa den. Skulle jag få den gratis skulle jag sälja den å köpa en annan...![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |