vilka gör fetast motarder?

fetast motarder?

• Antal röstningar
    0
marcus56 skrev:
2609258 Det var iofs inte officiella uppgifter men det kan nog stämma, nu går nästan inget av det att köpa men prova plussa ihop, det kan säkert bli hundra papp, och inte bara lull-lull-bling-bling utan närmre en riktig utprovad vm-hoj kommer man nog inte. Aldrig billigt att göra jätteliten upplaga. Men framförallt är det nog inte tänkt att vem som helst ska köra hojarna. :)

Edit: visst kostade väl KTMs LC4 replica ungefär samma pengar redan för många år sen? För en LC4... ;)

Jo, men skulla man köpa en hoj i lösa delar så kostar det ju oavsett fabrikat. Jag hoppas Aprilia har lite bättre deal än oss. Sen tycker jag inte där verkar vara speciellt mkt unika delar som inte går/kommer gå att köpa mer än svingen. Möjligtvis tanken oxå, men den kan man nog leva utan. Men för 200 papp lär det, precis som du säger, vara en del annat special & blingbling.

Men men, hade man kunnat hade man ju köpt en bara för att. :D

Visst fan är det mycket pengar för en sketen motard. :) Men om jag haft mycket pengar hade jag köpt en ändå bara för att få en hoj som verkligen är byggd för det man tänkt använda den till och inget kompromissande. :)

Då verkar ju Husqvarnas 450 Race Replica vara billig, det kostar ju endast 150000:-

van den Bosch Replica :)

zoom2_01185.jpg

Två takten är död! Nu är det fyrtakt som gäller.

Vem gör fetast motard hmm...ja vet inte om det är så relevant i racing, det är förarn :tummenupp

:tuttar KTM KTM KTM:tuttar

mr_rockster skrev:
2563296 Visst går det att få de att gå bra men de är fula original. Går ju att smälla in en 500 motor i en 250 ram och fixa till den så blir de fina och går bra men... Huskyn är grym redan från fabrik, både utseendemässigt och motormässigt..

nu för tiden finns det jänkare som bygger CR500-AF (aluminium frame)
så då behöver man inte bygga om domm

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...