Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:2551030i framtiden hoppas jag kunna säga att benelli gör den fetaste för den crossen var riktigt fin![]()
mr_rockster skrev:2551688HUR kan det vara som så att aprilia INTE leder och Husky INTE ligger tvåa. Tänk om man INTE skulle få rösta på det märket man kör själv...![]()
supermoppe skrev:2552625Bara för att yamman är så utmobbad så slänger jag ut en bild på en 05a:
Den är väl rätt ok. Men jag gillar inte lösning på placeringen av batteriet, sen lär det dessutom bli ganska dyrt när man pajar plasten.zpeppy skrev:2553268Själv tycker jag att Highlander har gjort en rätt ball motard!
http://www.highland.se/images/450Road1280x1284.jpg
Den där har jag sett!!Gnutten skrev:2552341KTM och Husqvarna har lett motardtrenden till vad den är nu, visst Husaberg har
kämpat också.
För mig är 660 Factory grymmast även om det finns lättare hojar!!
hmmm fick nog känslan av att det var din hoj när man var därMANGAN skrev:2553239Och jag på en -06:a...![]()
Edit: röstade Yamaha![]()
Ring Motorhuset i Gävle och fråga om du kan få deras 660.Verkar trögsåld minst sagt....CoRuS skrev:2552572
Men den fetaste är nog Som sagt KTM 660 Factor, men jag skulle aldrig köpa den. Skulle jag få den gratis skulle jag sälja den å köpa en annan...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |