Vilka är bäst. Göteborgare eller Stockholmare?

Vilka är bäst?

• Antal röstningar
    0

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
Vilka är störst, bäst och vackrast?

Alla vet ju svaret. Men här får vi det på papper! :tummenupp :pannkyss

Som neutral part i frågan så sätter jag härmed punkt för diskussionen genom att utnämna Göteborg till vinnare.

Jumbofinal??
Förlorarna i den här omröstningen är alltså sämst i Sverige??

Svårt att definiera med tanke på att alla som röstar på göteborg är White-Trash. Så vinner göteborg är det alltså white-trash som annses "bäst" i Sverige. :D

Vem bryr sig? Jag är bland top 1 i Sverige när det gäller att vara läcker, mer kan jag inte säga. :arsele

Som neutral part i frågan så sätter jag härmed punkt för diskussionen genom att utnämna Göteborg till vinnare.

Neutral part är du knappast med tanke på att du röstade på göteborg. :D

Alltså på honom:
Weiron.GIF

När till och med brewdarna lyssnar till Glenn så har det gått för långt..

Svårt att definiera med tanke på att alla som röstar på göteborg är White-Trash. Så vinner göteborg är det alltså white-trash som annses "bäst" i Sverige. :D
Inte omöjligt eftersom Stockholm verkar vara ett skitställe om man inte har väldigt bra med pengar. Göteborg fick min röst.

Stockholm verkar vara ett skitställe om man inte har väldigt bra med pengar. QUOTE]

Ett klassiskt "jag vet inte vad jag pratar om men väljer att slänga ur mig en gammal dänga om att i en storstad måste man ha pengar" uttalande.

Utveckla gärna

Spontansvar - Göteborgare.

Trist nog har det alltid varit en tjomme från kungliga hufvudstaden som stuckit ut som en öm tumme när man varit på något event, det slår aldrig fel, man måste verkligen både höras och synas...tydligt.

Det är ju bara att snegla lite i bekantskapskretsen så är det samma mönster, folk från västkusten är mer laidback och avslappnade, folk från Stockholmsregionen har en tendens att vara lite mer uppskruvade. :)

De bättre polarna är en halv-stockholmare med förflutet i både Timrå och England, numera hus närapå direkt på Rosenhill (och han har inte greppat det här med bågar...bra underligt) - och en lirare från Trollhättan som huserar i Stenungssund, så man är kluven. :D

/J

Bor i Stockholm o har inte jag varit i Götlaborg öht under de senaste 10-15 åren men känner ändå att det givna svaret är Göteborg, kassare stad än Stockholm får man leta efter, iof kan jag inte tänka mig nått annat än att GBG har en småstadskänsla som ger en damp på 0.45 sekunder så jag skulle nog välja att bo i Sthlm(det sämre valet) ändå om jag stod o velade..

... Men rösten går till GBG.

:3freak

Det går ju egentligen inte att rösta!
Jag gillar båda, men av helt olika anledningar t.ex

Men jag röstade ändå....

Kan motivera det om nån undrar.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP