Viktigt!!!!!!!!!!!!

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Viktigt, Köra i helgen

Imorgon Lördag, om vädret tillåter så är det samling vid S-vägen som gäller. runt 2-tiden.

/Er skugga

Last edited by a moderator:
Jag är på - om vädret INTE blir som de förutspår i Sydsvenskan och på DMI! :gnissla
Är det Strandpromenaden i Hbg du menar?

Remus skrev:
Jag är på - om vädret INTE blir som de förutspår i Sydsvenskan och på DMI! :gnissla
Är det Strandpromenaden i Hbg du menar?

Jepp, Där friabad börjar (jag skall försöka komma i tid). Detta gäller som sagt om vädret tillåter att vi tvåhjular eller enhjulare kan färdas på vägen.

Kanske kommer... Helt beroende på vädret som sagt..

Otee, Sätt igång din MSN för faen..

Jag ska försöka hinna. har tvätt-tid tills 2, men kan nog skynda på det lite.

Fast, är det skitväder hoppar jag osså... :)

Nå? Hur är vädret i Hbg då?

Enl. HD: 3°C 7 m/s
Mulet och efterhand troligen byar snöblandat regn.
:mad:

Samma prognos på DMI... Verkar dock torka upp tills imorgon då det förhoppningsvis blir uppehåll..

Det ser inte helt lovande ut. Skall vi chansa på Söndag istället??? Samma tid samma kanal.

Prognos just NU för Söndagen enl. DMI:

Søndag
Mest tørt og i løbet af dagen mulighed for nogen sol. Dagtemp. op mellem 5 og 10 grader og let til frisk vind fra syd og sydvest. Om aftenen og til natten regn vestfra med jævn til hård vind fra syd og temp. mellem 3 og 7 grader. Ud på natten nogen opklaring i Jylland og her drejer vinden til sydvest.

HD:

Söndag
8°C 4 m/s
Omkring halvklart och uppehåll.

*Hoppas* :rolleyes:

Jag kommer antagligen ifall vädret är bra + ifall det inte e snutkontroll som de har haft nu varje jävla dag i 2veckor vill fan inte ha några böter :7peta

ifall de får tag i en :rofl

fegis :hihi

skål aslla.. festar för fullt :)

Blue skrev:
GÅ OCH LÄGG DIG!
Va fan..
klockan e juh bara halv 11..
Långt kvar än innan jag ska sussa.kudde.nu
Gör det själv hippie man =)

Back